{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

køling af yamaha {{forumTopicSubject}}

hej har en yamaha 50 hk fra ca midt 80 en 1:100 blander, hvor meget kølvand skal der komme ud af sladrestråle? det står ikke ud i en stråle men løber nærmest bare lige ned.
kan man evt forvente mere ved at sejle med den eller er det for risikabelt hvis nu den ikke køler nok?
mvh søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køling af yamaha
  • #1   10. mar 2007 Hej

Prøv og sug / pust godt og grundig i slangen der kan være skit i systemet, feks. efter efterårssejlads.

• #2   10. mar 2007 Hej Søren, jeg tjekker min vandpumpe hvert andet år, jeg tager under benet af, og kan så komme helt ind til pumpen, der er ca. 4 bolde som skal af, og så er du inde ved pumpens kerne, nemlig IMPELLEREN som skal være ok, er du i tvivl så skift den.
    Som Ulrik også skriver kan der godt sætte skidt i studsen i enden af slangen til slader strålen.
    MVH. Kurt N

• #3   10. mar 2007 der kan også sætte saltaflejringer i kølesystemet, men det er oftest impelleren der er gal, så efterse den som det første....

• #4   10. mar 2007 Hej Søren.
    Som Kurt og Steffen skriver, så "lugter" det af ny impeller.
    Går ud fra, at du har renset "sladrehullet" med et stykke ståltråd eller lign. En anden lille ting du kan kontrollere, er at termostat ikke er groet fast. Mener at sladrehullet sidder efter termostaten. Så hvis din termostat sidder fast, kommer der stort set ikke noget vand ud af sladrehullet. Hvis termostat er ok, kan det være tilgroet kølesystem, eller ny impeller.

• #5   11. mar 2007 ok tak for de gode råd ,der er lige lidt jeg skal have prøvet før den første tur.

Kommentér på:
køling af yamaha

Annonce