{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.364 visninger | Oprettet:

El spil {{forumTopicSubject}}

hej alle i kloge mennesker
jeg kigger på el-spil til min trailer men hvilket ville i vælge af disse 2 ?

http://marinelageret.dk/trailerspil-trailerruller-trailertilbehoer-242/elektrisk-trailerspil-987/elektrisk-trailerspil-dw4500-1525-kg-98163.html

http://marinelageret.dk/trailerspil-trailerruller-trailertilbehoer-242/elektrisk-trailerspil-987/talamex-elektrisk-trailerspil-974.html

skal bruges til min båd der vejer 900-1000kg, det skal kun bruges nogle få gange per år.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  El spil
  • #1   26. maj 2015 Kun nogle få gange pr år...... jep.. men der skal det sgu også virke, ellers er det lidt ligemeget he he.
    Jeg har lige været igennem møllen med at skulle købe spil, kæft det er en jungel, jeg ente med at få et 3,0 ton spil på = spillet kan med let klare båden, det bliver ikke overbelastet, der er kraft overskud.
    Mange siger .. ja men så lav en udligning, ja det kan man, men det går noget langsommer, så heller bruge nogle hundrede mere og få et der kan uden nogle narrestreger.
    Det skal også siges at hvis det kun skal benyttes et par gange, så sørg for at beskytte spillet mod vejr og vind og smør det godt, sådan en vejer ruster rimelig hurtigt ( især inden i hvor man ikke lige ser det, så tynd olie over vejeren hjælper )
    Køb et med lidt vægt i, fik at vide at vægten af selve spillet godt kan have noget at sige ang kvalitet, lidt ligesom de gamle bly batterier hvor vægt sagde noget om bly indholdet i batteriet, mit spil vejer over 20 kg.
    Så undersøg hvad der er grundigt, inden du bruger dine surt tjente penge... og spørg evt nogen der har et spil de bruger og spørg ind til det. ( mit er udgået og kan ikke købes mere, kun reservedele )
    ( det bruger ikke så meget el som jeg trode, har sat et 100 amp sølv batteri i kassen kun til spil samt lader til når det skal lades op, har brugt det 8-9 gange og ikke ladet det endnu )


  • #2   26. maj 2015 jeg søger også , og har kig på elspil.com og selandia prøv evt at kig der også

  • #3   26. maj 2015 God jagt.... og ikke mindst sæson...

  • #4   26. maj 2015 der er 2200kg træk på det ene spil og 2700kg på det andet af de 2.
    men håbede der måske var en der havde prøvet en af de omtalte spil.

    har også kigget på elspil.com men der koster dde en del mere for samme træk kraft.


Kommentér på:
El spil

Annonce