{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Mads M
Mads M
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2

Reparation af glasfiberjolle {{forumTopicSubject}}

Kære forum
Jeg er helt nybegynder i alt, hvad der handler om både, men ikke som “gør det selv’er”. Jeg har brug for nogle råd.
Jeg har lige fået en gammel jolle. Den er noget skrammet og hullet i særligt kølen.
Jeg forestiller mig, at den kan fikses med glasfiber - og måske noget fugeskum til at opbygge og holde formen??.
Derudover vil jeg gerne vide, hvad jeg kan male den med?
Jeg har vedlagt nogle billeder og håber meget på jeres kvalificerede råd.
Pft
Mads

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reparation af glasfiberjolle
  • Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    maj 2021

#1   16. maj 2021 Der kom åbentbart kun et billede med. Her er et mere.

profilbillede
  • #2   16. maj 2021 Den ser mig noget kølsprængt ud, smiley Gammelt maritimt udtryk for når stævn og agter synker under niveau med midt køl.