{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Volvo penta 3,0 GS har ingen kraft {{forumTopicSubject}}

Problem: når jeg giver gas sker der ingentingmotoren kommer slet ikke op i omdrejninger så båden kan plane. Ved 3.000 omdr dør motoren nærmest. Karburator er renoveret, justeret, nye tændrør monteret,. Fordeler dæksel dkiftet. Fuld komp.
Båden er en 18 fods wellcraft.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Volvo penta 3,0 GS har ingen kraft
  • #2   31. jul 2021 Ja, det tyder på forkert propelstigning eller gearing i drevet.

Hvad har du af gearing i drevet og nuværende propelstigning?

• #3   31. jul 2021 Det har rigtig stigning og har haft fuld knald på i max 2 rimer jeg har sejlet. Ingen begroninger da den ligger i søvand. Har lige fået en 4 bladet propel på med rigtig stigning hvilket gjorde at den kom i plan på ingen tid og den gik super stabil. Motoren begyndte ligesom at tabe 200 omdrejninger i et par sekunder for at havne på samme omdr som tidligere. Lidt som en plæneklipper som kører op og ned i omdr.
    Det er bådservice som har haft den inde. Men de må have overset noget eller noget har rykket dig - hvad ved jeg. Og nej der er ikke lagt 1000vis af kroner hos dem. De har lavet de sidste ting u/b smiley

• #4   31. jul 2021 Benzinpumpe.....

• #5   2. aug 2021 Tror det var for meget benzin. Ved nogen hvordan man grundjusterer karburatoren? (Holley) der er mange meninger..

• #7   5. aug 2021 Tak for alle svar, det var venstre blandings skue som havde drejet dig. Ny justeret og fuld knald på båden.

Kommentér på:
Volvo penta 3,0 GS har ingen kraft

Annonce