{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Martin N
Martin N
Tilmeldt:
4. nov 2021
Følgere: 7 Emner: 3 Svar: 3

Påhængsmotor {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en Mercury Merc 200 Thunderbolt ignition 20HP fra 1972.
Jeg kan ikke finde det beslag der sidder/skal sidde på motoren hvortil der normalt sættes en stang mod teleflex styringen. På det vedhæftede billede er det vist noget "hjemmesløjd" der er lavet men det kan ikke passe at der ikke er en der ved hvordan det originale beslag ser ud eller aller bedst, har et liggende.


Kommentarer på:  Påhængsmotor
  • #3   8. nov 2021 Sådan så vores tilslutnings plade også ud på vores gamle mariner 60 hk, det er originalt !
    Og det går IKKE i stykker, ikke så meget teknik, men simpelt smiley


  • #4   8. nov 2021 Beslaget ser også sådan ud på min motor..

  • Martin N
    Martin N Tilmeldt:
    nov 2021

    Følgere: 7 Emner: 3 Svar: 3
    #5   8. nov 2021 Tak for jeres svar. Nej billedet er fra en video på nettet. Måske er det indforstået, altså når man har set beslaget i virkeligheden, hvordan det ser ud. Det er DET ENESTE billede jeg, efter lang tids søgen på nettet, har fundet og klippet ud for at kunne spørge andre. Er beslaget med en vinkel? Hvor er det sat på motoren fx over eller under "undercrawl" osv. En af de udfordringer er jo, at motoren skal kunne svinge max ud til højre og venstre, med beslaget, og der kommer beslag og stang i vejen for selve motoren. Det kan jo ende med at jeg må nøjes med en meget stor venderadius smiley

  • #6   8. nov 2021 gå ind på boats.net. slå din motornummer op varen er nok udgået men nummeret kan du taste ind på ebay og fx få sådan noget her frem https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313&_nkw=73014A1&_sacat=0 så har du billeder
    det er et eksempel så ved ikke om det er det rigtige beslag jeg har linket til


Kommentér på:
Påhængsmotor

Annonce