{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Stor motor på lille jolle
  • #1   30. nov 2021 En bøde for du ikke, men det kan blive noget bøvl med forsikringen 🛥️

  • #4   30. nov 2021 Så længe det går godt alt sammen er der ingen problemer, først hvis noget går galt er der problemer..

  • #5   2. dec 2021 Det har ikke kun med hk at gøre om du skal have speedbåds kørekort,din båd er 4,25 m deraf kan du udlede 4,25x4,25+3=21,065kw dog hvis den kan plane er kørekort obligatorisk

  • #7   17. dec 2021 att. jesper.H
    sprit stiv ?????
    hvis du bliver stoppet sprit stiv får du da en bøde og i værste fald bliver båden konfiskeret MEN med for stor motor er det forsikringen der KAN blive problemet
    men 10 hk mere er de lige glade med !!! jeg har haft en båd der var godkendt til 90 hk og jeg havde 115 på og fik en skade der kostede 29,000 og den dækkede 100 %
    men hvis jeg havde været beruset og stoppet havde jeg ikke fået en skid


  • #10   17. dec 2021 #6 gå ind på Søfartsstyrelsen du skal have speedbådskørekort hvis din båd kan plane,hvis din båd er 4mtr.eller mindre må du have op til 19 kw på men så snart den kan plane så er kørekort obligatorisk

  • #12   18. dec 2021 att Jesper H
    Jeg tror ikke på at man slipper for bøde eller konfiskation hvis man bliver stoppet beruset ? jeg har sejlet til havne fest i Hundested mange gange og de gange jeg er blevet stoppet er det det første de tjekker , Redningsveste og om man har drukket alcohol


  • #14   23. dec 2021 att: jesper .H
    Det er da muligt at du og jeg har rimeligt styr på vores brannert MEEEN loven har bare en anden mening og HVEM tror du der vinder en EVT Rets sag ????? nok ikke dig og mig !
    Rigtig god jul og godt nytår


Kommentér på:
Stor motor på lille jolle

Annonce