{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Cobra VHF til Garmin Plotter. {{forumTopicSubject}}

Hej alle kloge hoveder.
Da jeg mest er motormand og kan læse manualen 20 gange uden at blive klogere, vil jeg høre jer af.
Jeg har en Cobra MRF 77 B GPS Vhf radio samt en Garmin echomap uhd 62cv.
Efter hvad jeg kan finde ud af, kan de 2 kobles sammen, så det bliver vist på plotteren hvis der kommer en DSC meddelelse.
Der er også et fint lille kabel med plotteren og det ser ud til at det skal anvendes til netop sådan et formål, MEN hvilke ledninger skal sættes sammen ?
Er der nogen der har prøvet dette og kan guide mig i den rigtige retning.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Cobra VHF til Garmin Plotter.
  • #1   9. maj 2022 Er der ikke nema 2000 på begge ting, det ville være letter at koble dem samme igennem det, så slipper du også for at klippe/lodde i lednings nettet, dette fjerner også evt fremtidige dårlige samlinger og problemer.
    kender ikke til de 2 ting, men helt sikkert værd at undersøge !


  • #2   9. maj 2022 Okay .. blev lige nysgerrige smiley , de har begge 2 nema 0183, og skærm har også 2000, så en ide vil være at lave et netværk ( nema 2000 ) og få en omformer til din radio fra 0183 til 2000, så har du også et netværk der kan udbygges til andre ting.
    Bare en ide smiley
    Nema 2000 er simpelthen genialt, og utroligt nemt at bygge ud på !


  • #3   9. maj 2022 Det har jeg også tænkt på, specielt hvis jeg kan få et kabel fra motoren og til skærmen, så jeg kan se motordata der op også... Motoren er en 2012 Suzuki DF60A.


Kommentér på:
Cobra VHF til Garmin Plotter.

Annonce