{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor, hugger!!
  • #1   25. apr 2007 Det kan være et (alvorligt) tegn på for mange omdrejninger, pga. en for lille stigning på propelleren til din bådstørrelse.

Eller et andet bud er tilstoppet benzinfilter (eller andet i benzinforsyning) så motoren ikke kan få nok brændstof.

Mvh

• #2   25. apr 2007 En for lille stigning på propelleren til din bådstørrelse. <- Nu er jeg slet ikk med.
    Det kan ikke være noget med luften?

• #3   25. apr 2007 Det kunne godt mærkes ligesom den mangler benzin.. Da den hugger et par gange efter jeg har sænket gassen. Men aner det ikk :|

• #4   25. apr 2007 Nogen andre bud, jeg skal kigge efter??

• #5   25. apr 2007 Hehehe.... Hae selv prøvet det før, Kan næsten med 99% sikkerhed fortæle dig det er noget med din Benzin
    og med 95% sikkerhed fortæle dig at dit problem ligger i din kabutrator,,, hvis den altså går super ved lav hastighed men når du så giver den fuldgas at den begynder at hoppe og danse og puste... <men med en lille chance kan det være dine tændrør.. <så mit bud er

Det der sker er at den tømmer dit hus på kaburatoren alt for hurtigt i forhold til hva den kan pumpe benzin i, hvis svømmeren sidder lidt pågrund af skidt....

Den måde du mega hurtigt du kan finde ud af det er ved at mens du sejler og giver den fuld gas,,, så lige når den begynder at hoppe, så begynder du at pumpe din BOLD til benzin fra dunken af .. hvis problemet forsvinder når du pumper ved du at der benzin ilførelsen der er problemet,,,,,

1 <rens din kaburator godt, inkl.den lille pind til svømmeren

2 fjern og rens eller skift dine tændrør

3 99% at din motor bare fløjter der ud af...

PS de kan også ske din bold er utæt.... bare en mini revne kan gøre at den suger luft med,,,,,
    MVH

Sini M

• #6   25. apr 2007 Eller prøv at gi dine tændkabler noget siliconespray.

Men rens din karburator.

• #7   25. apr 2007 Tror også det er et karburatorproblem, en ultralydsrensning vil sikkert gøre underværker.

• #8   25. apr 2007 Stefan -> Det vil jeg prøve..
    Preben -> Hvem kan gøre det??

• #9   26. apr 2007 Det må jeg lige prøve smiley
    Tak for alle de gode råd!!

Ses på vandt.

Ps. Var lige ude og rive den første hornfisk ind idag.

• #10   26. apr 2007 Hej Mads. Jeg har en lille hobbymodel, så bor du nær Hobro hjælper jeg dig gerne, men prøv evnt. din lokale optiker, hvis du sørger for, at den er fri for gammel olie og snavs, kunne det være du kunne lokke med dem. Mange motorrenoveringsfirmaer bruger den også i dag, og det er effektiv.

Kommentér på:
Motor, hugger!!

Annonce