1.505 visninger
|
Oprettet:
Motor, hugger!! {{forumTopicSubject}}
Heey der ude..
Som overskriften lyder. Har jeg problemer med min motor hugger i det, når den får fuld gas. Det er næsten lige som den går ud. Nogen der ved hvad det kan være?
Har intet forstand på det, derfor jeg sprøg
Mvh > Mads C
jun 2005
Følger: 4 Følgere: 5 Både: 2 Svar: 3
Eller et andet bud er tilstoppet benzinfilter (eller andet i benzinforsyning) så motoren ikke kan få nok brændstof.
Mvh
apr 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Både: 1 Emner: 11 Svar: 49
Det kan ikke være noget med luften?
apr 2007
apr 2007
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Både: 4 Emner: 45 Svar: 199
og med 95% sikkerhed fortæle dig at dit problem ligger i din kabutrator,,, hvis den altså går super ved lav hastighed men når du så giver den fuldgas at den begynder at hoppe og danse og puste... <men med en lille chance kan det være dine tændrør.. <så mit bud er
Det der sker er at den tømmer dit hus på kaburatoren alt for hurtigt i forhold til hva den kan pumpe benzin i, hvis svømmeren sidder lidt pågrund af skidt....
Den måde du mega hurtigt du kan finde ud af det er ved at mens du sejler og giver den fuld gas,,, så lige når den begynder at hoppe, så begynder du at pumpe din BOLD til benzin fra dunken af .. hvis problemet forsvinder når du pumper ved du at der benzin ilførelsen der er problemet,,,,,
1 <rens din kaburator godt, inkl.den lille pind til svømmeren
2 fjern og rens eller skift dine tændrør
3 99% at din motor bare fløjter der ud af...
PS de kan også ske din bold er utæt.... bare en mini revne kan gøre at den suger luft med,,,,,
MVH
Sini M
jan 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Både: 3 Emner: 29 Svar: 190
Men rens din karburator.
jan 2006
Følger: 1 Både: 1 Emner: 1 Svar: 5
apr 2007
Preben -> Hvem kan gøre det??
apr 2007
Tak for alle de gode råd!!
Ses på vandt.
Ps. Var lige ude og rive den første hornfisk ind idag.
jan 2006
Følger: 1 Både: 1 Emner: 1 Svar: 5
Motor, hugger!!