{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

vedr: skrue {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg har en 14" styrepultsbåd med en Yamaha 40 hk.. i skruen er der kommet et lille hak på størrelse med en 25 øre..

Nogen der kan sige, hvor meget det har at sige på topfarten?

ps. der kommer billeder af båden senere.. har bare ikke fået taget nogle endnu


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vedr: skrue
Kommentér på:
vedr: skrue

Annonce