{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

Benzin slange {{forumTopicSubject}}

Hej.
Var ude at sejle, og så at benzinslangen var røget af, der hvor den sidder fast på påhængsmotor. (20 hk , 4 takter, Tohatsu.).
Opdagede det først da motor gik I stå.
Jeg kunne ikke starte den igen.
Er der kommet luft ind i karburator, og er der derfor den ikke kunne starte igen. Skal karburator renses nu, eller er der andre metoder.
Vh ERLING

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng lamper og gardiner 1.700 kr.
  • Tag 2stk beton stolpefod op af jorden 800 kr.
  • Pudse vinduer 500 kr.
  • Hang 3 lamps from ceiling 800 kr.
  • Nedtagning og opsætning af loftslampe 730 kr.
  • Tilslutning af induktionskogeplade 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzin slange
  • #1   27. jul 2024 Røget af? pga manglende spændebånd eller var benzin koblingen ikke klikket ordentligt på motoren....du må lige forklare lidt mere specifikt...

• #2   27. jul 2024 Den var åbenbart ikke klikket ordentligt på. Det var ikke spændebånd. Den må så have kørt et stykke tid på det benzin der var i maskinen.

• #3   27. jul 2024 når du har pumpet pumpe bolden hård igen bør motoren kunne startes igen uden problemer .. har du fået liv i motoren?

• #4   27. jul 2024 På turen satte jeg slangen på igen, pumpede ballonen og jeg kunne ikke starte den..
    Brugte ekstra motor til at komme i havn. Har ikke prøvet at starte den siden.

• #5   28. jul 2024 den skal umiddelbart kunne startes igen når bolden er pumpet op? ellers tjek Oringen i koblingen om den er revnet/taget skade eller brud på slangen til tanken osv er luft skruen på tanken løsnet ?

• #6   29. jul 2024 Er det en karburator motor eller en indsprøjtningsmotor?

Hvis det er en indsprøjtningsmotor kan der måske godt være luft i systemet? Kig efter en lille "dækventil" til udluftning eller læs manualen.

Er det en karburator model ville jeg tage slangen af på karburator siden og pumpe med bolden indtil der kom benzin ud, så er du sikker på der ikke sidder en luftboble i brændstofpumpen

Kommentér på:
Benzin slange

Annonce