{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kortplotter
  • #1   13. jun 2007 Hej Thomas. Nej, såfremt din rute ikke kun består af én lige linie skal du lægge en række waypoints ind, som du finder via kortet. Eller sagt med andre ord: Hver gang der opstår et knæk på ruten skal du lægge et waypoint ind. Det fungerer altså ikke ligesom på en bil, hvis det er det, du tænker på.

• #2   13. jun 2007 Mikal> Må lige korigere dig, de nye Garmin har autoruteberegning. Så ja det er som feks en bil gps, du plotter hvor du vil hen og den regner ruten ud!
    Stefan.

• #3   13. jun 2007 Og i de nye garmin kan der være både søkort og vejkort. Så skal der kun bruges én GPS - flytes blot fra bil til båd efter behov smiley

• #4   13. jun 2007 Det fanme smart...

Men en plotter er jo noget med waypoints... smiley

• #5   13. jun 2007 Hvis du overvejer at købe kortplotter kan jeg kun varmt anbefale dig at købe Raymarines C-serie. Sådan en har jeg selv købt. Dejlig stor skærm og nem betjening. Du kan se et billede af den i min profil.

• #6   13. jun 2007 det er fordi at vi har købt ny båd og vi skal hente den den 25/7 og der sidder en interphase plotter i.. så ville jeg bare høre hvordan skidtet virker.

Kommentér på:
Kortplotter

Annonce