{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ændring i en eksisterende Autocad tegning 2.200 kr.
  • Fejning og vask af 8 hovedtrapper 1.000 kr.
  • Emhætte reparation 1.000 kr.
  • Fuge mellem epoxy gulv og fodpanel 850 kr.
  • El stik flyttes og køleskab på plads 600 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine som ind imellem ikke tømmer vandet ud. Der er nogle hjemme på torsdag og igen på mandag. 573 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift af tandrem Yamaha 150 hk.
  • #1   29. sep Det ser ellers ikke specielt kompliceret ud, hvis ellers man har en luftnøgle til svinghjulet vil jeg tro de fleste kan lave det selv.
    https://www.youtube.com/watch?v=AeA26L8qhAo

• #2   29. sep Nej. Det gør det nemlig ikke, derfor piner det mig også at skulle betale for at få den skiftet. Men det bliver desværre en dyr omgang hvis jeg får den forsat en tand. Derfor tør jeg ikke selv.

• #3   29. sep West Både i Køge kunne være oplagt.

• #4   29. sep West både i køge og cg marine i greve er mercury / suzuki forhandlere.
    Tempo trolling center i ishøj havn er mercury forhandler.
    Jeg kender ikke nogen Yamaha forhandlere / mekanikere men jeg er sikker på at de godt kan servicere en Yamaha.
    Google finder: https://cphboatservice.dk/

• #5   2. okt Ja, men en forespørgsel til et par forhandlere, vil være at anbefale uanset, hvilke fabrikater de sælger fra hylden.

En oplagt pointe er, at får skiftet et komplet tandremssæt incl. remhjul, remstrammer osv.

Originale Yamaha reservedele, bør indgå i overvejelserne - der er set "smuttere" med uroriginale reservedele, når snakken falder på plast- og gummidele.

Husk at oplyse motorens serienummer ved henvendelse til forhandler.

• #6   2. okt Det er ikke så vanskeligt dog skal du bruge en aftrækker til svinghjulet,først drejer du på svinghjulet til begge mærker står over ens så afmonterer du svinghjulet uden at flytte på hverken krumtap eller knastdrev derefter afmonter diverse aftastere og pil så den gamle rem af igen uden at dreje noget sæt så den nye rem på monter de afmonrede dele tørn motoren en omgang eller 2 og se om mærkerne stadig passer

• #7   2. okt #6. Havde også besluttet at skifte den selv, indtil jeg så prisen for en original rem.
    Så er prisen jeg har fået for at få remmen skiftet et værksted så tæt på, at jeg ikke gider tage chancen ved at skifte den selv.
    Håber den bliver skiftet på mandag.

Kommentér på:
Skift af tandrem Yamaha 150 hk.

Annonce