{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.465 visninger | Oprettet:

Hjælp !!! Servicering af påhængsmotor {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop købt en Yamaha VMAX 150, V6 med elektronisk indsprøjtning. Er der nogen af jer der har et bud på hvordan jeg gør den klar til vinteropbevaring ??
Jeg har tidligere haft en påhængsmotor med karburator, og der skulle jeg sprøjte noget ind i karburatorerne som efterfølgende kvælte den, men nu har jeg jo fået indspøjtning, så hvad nu?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp !!! Servicering af påhængsmotor
Kommentér på:
Hjælp !!! Servicering af påhængsmotor

Annonce