{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.058 visninger | Oprettet:

hvad er regler for at ligge fast ved ankerplads ved en strand. og hvordan skal det lavers ? {{forumTopicSubject}}

mine forældre har et sommerhus og have ting mig og laver en lidt fast ankerplads ved stranden.
en jeg kan tage lidt op igen så den kun er i vandet når jeg er der op med båden.
hvad er regler for det og hvordan kan man laver det ?
der er en grundejerforening som min forældre er med i, er det dem man skal høre af om regler ?
eller hvem ejer det når det er ud i vandet jo.
sommerhuset ligger ved Følle strand.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytterengøring 2.000 kr.
  • Brolægger 6.000 kr.
  • Udskift 2 stopventiler 600 kr.
  • Nyt strømudtag til lampe 1.000 kr.
  • Cleaning 1.440 kr.
  • Pudset vinduer 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er regler for at ligge fast ved ankerplads ved en strand. og hvordan skal det lavers ?
  • #1   23. mar 2016 Her ope nord på er der ikke nogle regler som så bare stranden ikke er fredet eller privat eller det er lige ud for badestranden....ved ikke om i har en der holder opsyn med stranden der vor du bor ?. Så kunne du spørge ham ellers spørg dig af med grundejerforening (men de ved det nok ikke) skal den bare ligge for anker nogle dage/uger eller hele sommeren kan du bare købe en lille murerbaljer eller spand og støbe et rustfri øje smid den i vandet med en snor og en lille garnbøje...det har jeg lavet og det virker på 7 ne år nu.har haft både til at ligge fra 10 til 20 fod og det holder fint

• #2   23. mar 2016 jo tak for svar
    jeg ved ikke om der er en som hold opsyn med stranden.
    det er et sommerhus jeg bor ikke der op.
    ja det godt jeg skulle prøver den grundejerforeningen der jo en kæde for ned til stranden så man ikke kan komme ned med bil eller trailer man kan vis få en nøgle til kæden i grundejerforeningen.
    og der ligger flere både i vandet så fast.
    den skal nok kun ligge der en uge ca med kan ikke se båden fra sommerhuset så vil da godt have den sider godt fast.

• #3   14. aug 2016 Der er ingen regler for at ligge for svaj, du kan fuldt lovligt smide en klods i vandet og ligge for svaj. Vi havde for en del år siden en masse bøvl med Holsteinborg gods, de ville ikke ha at der lå både for sjov i fjorden, men de kunne intet gøre da det altså er fuldt lovligt. Tror dog at der må være noget med sejlruter osv.

Kommentér på:
hvad er regler for at ligge fast ved ankerplads ved en strand. og hvordan skal det lavers ?

Annonce