{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring ifm. flytning 950 kr.
  • Hjælp til installation af lamp (ældre elinstallation) 1.000 kr.
  • Hækklipning 3.077 kr.
  • Klipning af bøgehæk 5.140 kr.
  • hvepserede fjernes 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 lamper over spisebord inklusiv skinne til lamperne, så de kan flyttes. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alkohol regler
  • #1   1. jun 2014 inddraget speedbådskort og ellers samme bødetakster som til bilen.. men desværre får du lov at beholde dit bil kørekort

• #2   1. jun 2014 Ja.... Du burde nok erklæres " jernedød ". De fleste har dog hovedet med sig ......

• #3   1. jun 2014 Hvis du har gjort det så håber jeg din båd forsvinder eller synker næste gang du sætter den i ! Men ja det gælder samme takster som i bil..

• #4   1. jun 2014 bødetaksterne kommer an på promillen... og slap nu af med at spil så hellige, fordi man har en promille på 0,51 er man jo ikke nødvendigvis en kæmpeidiot

• #5   2. jun 2014 Ha slap da lige af tosser i går da helt amok men okay gammel ordsprog tyv tror hver man stjæler.....

• #6   2. jun 2014 Kan godt høre du ikke har mødt vores lokale spritsejlere.sidste år fik jeg kvæstet en jolle fordi han lige ikke kunne slippe den rigtige fortøjning først.hvilket betød at han ramte min jolle og derefter skælte mig ud fordi den lå i vejen. Hans båd var drejet 180 gr pga strømmen.

• john b
    john b Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 14
    #7   2. jun 2014 Kræver din båd "kørekort"(hvilket den gør grundet motor vs antal heste) er der samme gældene regler som for bilkørsel. Dvs MAX 0.5 i promille.
    Kræver båden intet bevis er der som sådan ingen gældende promillegrænse.... Men men men
    Er du skyld i et sammenstød/ulykke bliver du sigtet for spiritus sejlads med store bøder plus indragelse af bevis til følge uanset om du har over eller under promillegrænsen.

Alkohol og sejlads er generelt en rigtig dårlig cocktail hvis ikke man tænker sig gevaldigt om.

Jeg sejler selv speedbåd i kbh området og min personlige grænse går ved to øl.... Disse kan godt være drukket over en 4-5 timer så fuld er jeg bestemt ikke. Og er uheldet så ude for mig så har jeg balladen uanset om jeg har fået for lidt eller for meget..... Rettidig omhu mine herrer.

Ps slap lige lidt af med den "hårde tone" når nu manden stiller et reelt spørgsmål.
    Bare fordi man spørger er jo ikke ens betydende med at man er alkoholiker vel. smiley

God sommer derude på vandet og pas på hinanden.... Vi skal alle være her..

• #8   2. jun 2014 Hej igen her fra, også god sommer.
    Når man fredes på vander, er man nok bedre til at hjælpe hinanden, end nor man er på landevejen, det er min opfattelse . smiley

• #9   2. jun 2014 Da jeg var 18 - 19 år gammel havde vi sku altid en kasse bajer med.. Heldigvis gik det godt.. Idag sejler jeg med max 2 øl som tidligere nævnt.. Hvis det først går galt på vandet er det godt at have hovedet med sig, som man absolut ikke har efter 5 øl.. Fatter så ikke helt at en kæmpe sejlbåd ikke har de samme restriktioner.. Men sådan er lovgivningen nu så underlig..

Kommentér på:
Alkohol regler

Annonce