{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  rustfri propel.
  • #1   10. maj 2016 Spar dine penge for på en 30 hk motor vil d overhovedet ikke få nogen effekt

  • #2   10. maj 2016 og hvor for så ikke det?? for ved det gir ca 3 knop på en 20 hk. min går ca 23 - 24 med en mand og jeg var nede på 19 knop men en extra mand på ca 120 kg det sys jer lige vildt nok og det er med en oginal honda propel fra ny


  • #3   11. maj 2016 Jeg ved ikke hvor du har fra at en rustfri skulle give 2-3 knop på en 20 hk men kan fortælle dig at det er forkert med mindre det er en racerbåd med en meget speciel bund men så snakke vi pludselig om overflade proppeller som Chopper eller Clever men hvis det er til den Mopa du har på billedet vil det være spild af penge.

  • #5   11. maj 2016 Hans: det er fra flere mopasajler jeg har det fra og det er fra mere end 3 der siger det.
    den skal gerne gå 5800 omin. men er ikke klar over hvad den går for har ikke fået sat min omin. til den men det ku jeg da lige prove her i weekenden så jeg har en beder iden om hvor dan det ser ud men sys bare ik det kan passe jeg mister ca 4 knop ved at få en man ombor på 120 kg smiley


  • #6   12. maj 2016 Selvfølgelig mister du topfart når der kommer 120 kg ekstra last med den samme propel en dette vil den også gøre med en Stål propel men nummeret mindre i alu vil afhjælpe dette problem men måske vil din topfart så bare være lidt lavere men med en SÅ lille motor 30 hk vil båden uanset hvad være meget følsom for ekstra vægt så hvis det er en høj topfart du søger så er der en helt forkert båd og motor du har valgt.
    Jeg håber ikke at du bliver fornærmet men sagens kerne er at din Mopa er en jagt / tur båd og er ikke bygget til høj hastighed


Kommentér på:
rustfri propel.

Annonce