{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bådbatteri
  • Bo Franke A
    Bo Franke A Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 4
    #1   16. maj 2016 Jeg har et lille 60 AMP forbrugs batteri i og det store 110 AMP marine batteri fra Harald Nyborg til start batteri i min sea ray med V6 4,3 liters det dur fint

  • #2   16. maj 2016 jeg har to stk 70A bosch. jeg skal ikke have noget thansen harald 🚮 smiley

  • Bo Franke A
    Bo Franke A Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 4
    #3   17. maj 2016 Har du oprevet noget ringe ved deres batterier?

  • #4   17. maj 2016 Exide Marine multifit batteri 80 AH (veliholdelsefrit) fra bauhaus til 699kr .

  • #5   17. maj 2016 Bo ja vi har lavet nogle test på billig og og mærke vare batterier. og de billige lever ikke op til deres egen data.

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 181
    #6   17. maj 2016 Brian:

    Hvordan har du lavet den test, for de exide batterier thansen sælger er generelt gode batterier?

    Er du også typen der ikke vil købe continental dæk hos thansen fordi det er billig skrammel?

    Jeg er enig i din betragtning i at der er meget skidt på hylderne men de batterier de har solgt de senere år fejler altså ikke noget


  • #7   17. maj 2016 testen er kontinuerlig drift ved forskelige belastninger samt stress test (start strøm) jeg kan sagtens uddybe testen men det er nok kun fag folk i el branchen der ville kunne forstå det smiley

    jeg er godt klar over de er begyndt at sælge Exide hvilket er et godt batteri.

    jeg hænger skam ikke visse forretninger ud. Kun de dårlig vare. Før i tiden solgt de også dårlige batterier. jeg kan nu ikke huske mærket på dem. men på vandet er sikkerheden utrolig vigtigt, og det et dumt sted at spare.


  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 181
    #8   17. maj 2016 Brian: helt enig så forstår jeg bedre. Så vidt jeg kan se sælger de kun exide nu og det synes jeg egentlig er et fint mærke. Bruger det på bilen og det er da nogle år gammelt efterhånden

  • #9   17. maj 2016 2 x Varta 80AH
    2200kr fra nye.

    De dur fint efter 6 års brug i alt vejr.


  • #10   17. maj 2016 Mange tak for svar .. Hvor kan man købe varetage batterier?

  • #11   18. maj 2016 Jeg køber ved krogslund.

Kommentér på:
Bådbatteri

Annonce