{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.022 visninger | Oprettet:

Brian L
Brian L
Tilmeldt:
20. jul 2007
Følger: 1 Både: 1 Emner: 7 Svar: 168

Batteri-måler {{forumTopicSubject}}

Glædelig Påske smiley

Jeg skal have købt+fastinstalleret en batterimåler, så jeg kan følge lidt med i, hvornår grænsen er nået for start/stop når jeg ligger og fisker...
Men efter at have søgt på google og her i forum er jeg stadig på bar bund smiley

Der findes jo tusinde forskellige batterimålere, men hvordan finder jeg ud af hvilken "størrelse" der passer til mit batteri? Jeg mener, der er nogle der måler ampere, men det er vel ampereTIMER jeg er interesseret i, eller hvad?
Jeg er fuldstændig på bar bund her, også med hensyn til om det skal forbindes i parallel.

Håber der er et klogt hoved der kan komme med en konkret løsning smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Batteri-måler
  • #1   23. mar 2008 ja godt spørgsmål ?

    Jeg følger osse lige med her smiley


  • #2   23. mar 2008 Det er volt du er interesseret i. Er det ikke bare et voltmeter du skal have. Den viser da aktuel status på dit batteri når motoren ikke er startet og aktuel ladeværdi når din motor er startet

  • #3   23. mar 2008 benny J>> Jeg har praktisk talt intet forbrug i båden..kun en fishfinder.
    Problemet er, at når jeg ligger tæt på sejlrenden ved storebæltsbroen, skal jeg ofte starte motoren og sejle lidt væk igen (dog ikke ofte nok til at lade den køre konstant).
    Og det jeg så vil holde lidt øje med, er hvornår det er ved at være slut med saften til alle de gentagne starter.


  • #4   24. mar 2008 Du finder en batterimåler nederst på dette link.

    (link fjernet)


Kommentér på:
Batteri-måler

Annonce