{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.544 visninger | Oprettet:

HJÆLP - Mariner 60 EFI, går ikke ordentligt {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min Mariner 60 EFI 2006 går ikke ordentligt. Efter en halv times sejllads tidligere i dag stoppede jeg motoren og efter opstart vil motoren ikke gå normalt. Den vil ikke tage gas og stige i omdrejninger, ved fuld gas vil jeg skønne at den stiger 20% i omdrejninger. Når jeg så kobler skruen fra og giver gas uden belastning, så stiger den fint i omdrejninger. Der sidder ikke noget i skruen, udluftning til tanken er ikke et problem og har kontrolleret den mekaniske del at teleflexkablerne. Benzinpumpen er kun to år gammel, kan det være den? Eller tror i mere på noget tændrør/tænding?? Håber i kan og vil hjælpe.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP - Mariner 60 EFI, går ikke ordentligt
Kommentér på:
HJÆLP - Mariner 60 EFI, går ikke ordentligt

Annonce