{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.257 visninger | Oprettet:

2-Takt Mercury 60HK Alarm hyler {{forumTopicSubject}}

Men mecury motor har lige været til eftersyn inden sæson start. Men første gang i vandet begyndte det at hyle eller skratte fra tændingslåsen (boksen hvor gas håndtaget sidder).

Nu hyler den konstant også når der bare er tænding på og motoren er kold. Der er masser af olie på. så det er heller ikke det.

Mekanikeren der har lavet service på motoren siger at jeg skal efterse alle forbindelser og det har jeg gjort uden held.

Han mener at det er et modul på motoren der er defekt. til 890,- + moms.

Har I et par gode råd ?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  2-Takt Mercury 60HK Alarm hyler
  • #1   5. maj 2008 Der er 2 typer hyle tone.

    enten hyler den konstant eller osse bibber den med 1 sek. mellemrum.

    jeg har en motor magen til, dog i 50 hk udgave, med selvblander.

    hvis der er olie i beholderen,,helst over halv fuld for at være sikker.

    På olie-beholderen sider der to ledninger til lavt-olie kontakt. ( begge er lyseblå ) ...Rens stikkene og koble dem til igen., hvis det ikke virker, så er det nok "lavt-olie" kontakten der ikke dur.

    det du kan gøre så, og jeg ved at mange ejere af johnson og evinrude gør der, det er at afmont. alarmen i fjernstyringen og afmont. selvblanderen.
    Bland så de 2% olie direkte i benzintanken...Hermed for du aldrig det problem at selvblanderen gåt i stykker, og hvis alarmen ikke virker, koster det en hel motor smiley


  • #2   6. maj 2008 min begyndte på det efter jeg fik en bølge ind over siden på båden(altså heover gashåndtaget... det blev skilt ad og tørret, renset og smurt så holdt den op igen, så det kan også være en mulighed,

Kommentér på:
2-Takt Mercury 60HK Alarm hyler

Annonce