{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 4.300 kr.
  • Rensning af i alt 3 afløb i køkken og bad 2.000 kr.
  • Fjernelse af af træ stump 450 kr.
  • Fix af mulig defekt dæmpekontakt. 750 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afrensning og bundmaling af glasfiberbåd
  • #2   22. sep 2016 Soda blæsning. det er møg giftigt af slibe i.

• #3   22. sep 2016 har fået at vide at soda skulle give en del støv/forurening ,om det er korrekt ved jeg ikke , men tøris bliver rost i høje toner

• #4   22. sep 2016 De flest tilsætter vand for at det ikke støver, prøv at søg på youtube

• #5   22. sep 2016 man skal ikke slibe bundmaling , hvis man insisterer på manuelt arbejde ,er skrabning vel det bedste , jeg håbede lidt på nogle tricks ,som var billige , hurtige og med minnimal arbejdsindsats smiley og gerne noget info om hvordan bunden bliver rigtig fin og glat efterfølgende

• #6   22. sep 2016 Michal b. hvis det har sidet på et par år og båden har stået længe på land. så hjælper en skraber ikke meget.

• #7   22. sep 2016 Hej. Min kammerat og jeg vi prøvet og sandblæse en ældre glasfiber båd. Det blev nu rigtig godt

• #8   22. sep 2016 ja jeg har aldrig prøvet det , kan bare se på de efterhånden mange indlæg og tråde på
    nettet jeg har studeret at slibning frarådes , og at skrabning tilrådes , og enkelte steder tøris , men meget lidt om priser

• #9   22. sep 2016 Det eneste rigtige at gøre er at når båden bliver taget op så skal den spules og skrabes med det samme. venter man for længe er det soda blæsning eller slibning. der er inge billige eller hurtige løsninger når det drejer sig om båd, kun den rigtige løsning. alt andet er meget dyre og besværligt i sidste ende. Derfor er der sådan nogle som jeg der lever af at lave både smiley

• #10   22. sep 2016 Priser afhænger vel meget af størelse båd eller hvor mange kvm. Jeg betalt 2000 kr for at sandblæse min 26 fods motor båd

• Allan B
    Allan B Tilmeldt:
    jun 2015

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #12   26. sep 2016 claus K hvor fik du ordnet det til den pris lyder for mig til være en fornuftig og overkommelig pris

• #13   27. sep 2016 jeg tror claus gjorde det selv , så mon ikke det er materialeprisen ?

• #14   27. sep 2016 Allan B. Jo jeg gjorde det selv. Min bror har udstyret. Hvor er du fra..?

• #15   27. sep 2016 men måske er selvrens med sandblæser en farlig vej , hvis der kommer miljøkontrol forbi ,kan oprensning blive meget dyr.

• Allan B
    Allan B Tilmeldt:
    jun 2015

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #16   27. sep 2016 Claus K jeg er fra Århus

• #17   27. sep 2016 har i dag fået en pris på 100 kr pr fod ,med afrensning med vand og sand af et firma.

• #18   15. jan 2017 Min skal også have en ORDENLIG tur på bunden. Der er vel tæt på 1cm maling nogle steder, og det skallede ret meget da jeg spulede den efter optagning. Min var meget udsat ift begroning. Jeg talte 4 forskellige farver maling... Grøn, rød, blå, og sidst sort. Glæder mig ikke til arbejdet, men glæder mig til at få det ordentligt. Jeg ved de har en skraber her på havnen som man kan leje, det skulle være en god måde, men har aldrig prøvet andet end at slibe, så ved det ikke. Forestiller mig det er svært at slibe undersiden, med alle de trapper der er... Men det vil tiden vise, et par måneder, så er det igang 😬

• #19   15. jan 2017 jeg har hyret en til at skrabe , da jeg er bange for at blæsning bliver et værre svineri.

Kommentér på:
afrensning og bundmaling af glasfiberbåd

Annonce