{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.942 visninger | Oprettet:

Ombygning af motorbrønd {{forumTopicSubject}}

Ombygning. Kan det lade sig gøre på en smart måde at fjerne motorbrønden på min båd? Jeg vil ikke ud i noget med bracket. Motoren skal blive hvor den er. Men jeg har set en båd med sådan læderet eller noget hen foran som kan give sig med elastik når motoren trimmes helt op. Eller måske man kunne lave noget med en plade der skal fjernes når motoren skal trimmes op. Sådan at der bliver noget mere plads. Er det anbefalelsesværdigt eller skal jeg glemme alt om det? Motorbrønden fylder jo af h. til i sådan en shetland smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ombygning af motorbrønd
  • #2   1. aug 2008 Hmm også selvom motorbrønden kun er "hæftet" på hækken? Den sidder jo ikke fast i bunden af båden. Den "hænger" blot som en vedhæftning på hækken! Men det stabiliserer måske alligevel?

  • #4   1. aug 2008 ja sådan en bracket ting! Men det er et projekt jeg ikke selv kan overskue... vil vægtfordelingen så ikke blive helt underlig også?

  • #5   1. aug 2008 Et bracket kan være mange ting.
    Det kan støbes som en bade platform eller det kan være et par bukkede rør med en plade imellem. "badeplatformen" kan støbes fast, men som regel bliver begge udgaver bare boltet på og det er jo i sig selv ikke nogen uoverskuelig opgave
    Fælles for dem begge, forudsat at der ikke er tale om en forlængelse af bunden på båden er at der som regel skal en størrere motor til.

    På grund af set backet der kommer vil der ikke være nogen bæreflade under motoren og båden vil "falde" igennem og ligge tungere i vandet.


  • #6   1. aug 2008 Jess L har også en shetland han har hvist monteret sin nye motor på bracket......

Kommentér på:
Ombygning af motorbrønd

Annonce