{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

servicedele volvo penta 5,7 GXI duoprop {{forumTopicSubject}}

Hej..

Så er der ikke så længe til vi skal i gang.. men mit problemer ligger lidt i at jeg ikke ved hvor jeg kan købe reservedele til mit Volvodrev og motor henne?? tænker både på anoder og div. olier smiley
jeg bor i Vestsjælland så jeg skal bestille på nettet eller køre langt for det..
håber I kan hjælpe??


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  servicedele volvo penta 5,7 GXI duoprop
  • Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 22 Emner: 11 Svar: 242
    #1   8. mar 2017 Nytdrev.dk

  • #2   9. mar 2017 Hos sydsjællands Ship service kan du købe alle orginale stumper til din Volvo penta:).

  • #3   9. mar 2017 Og husk at der er FORSKEL på orginale og uoriginale dele. smiley

  • #4   9. mar 2017 C&G marine ligger i Ishøj de har webshop originale dele fornuftige priser og skide hjælpsomme👍🏻

  • #5   10. mar 2017 takker for hjælpen smiley

  • #6   11. mar 2017 Og nytdrev.dk har både originale og reservedele i original kvalitet til bla. Volvo penta.

    nytdrev.dk har bl.a 6 års garanti på alle udstødningssystemer - Volvo penta og mercruiser giver desværre kun 6 mdr....


  • #7   11. mar 2017 Og Sydsjællands Ship Service handler også Volvo Penta reservedele hos nytdrev.dk....:)
    Hvis det er kvalitetsstempel nok...:)


  • #8   31. mar 2017 Det eneste de har købt der, må være et sæt billige manifold, da kunden ikke ville give prisen for de originale hos Volvo. Men der har han nok skudt sig selv i enden, da de allerede er begyndt at tærer.

  • #9   31. mar 2017 Alle manifolder tærer med tiden uanset fabrikat.
    Manifolder/knæ fra nytdrev.dk er omfattet af 6 års garanti mod gennemtæring, og ikke 6 mdr., som der på varer fra Volvo Penta.
    Manifolderne og knæ, som Sydsjællands Ship Service købte hos nytdrev.dk blev leveret i sensommeren 2016 ! Hvordan Sydsjællands Ship Service allerede nu, har konstateret tæringer uden at meddele dette til nytdrev.dk, må stå for deres egen regning.



  • #10   31. mar 2017 Ja efter 2-3 mdr leveringstid.
    Man måtte så også hen og bestille originale monteringsbolte, da dem som fulgte med, kun fangede med et par mm, når boksen og sikringskassen også skal monteres med de bolte.


  • #11   1. apr 2017 Restordre kan nytdrev.dk ikke ændre på - det kan Volvo Penta heller ikke.

    Underlidt, at du er så utilfreds, når vi intet har hørt fra siden leveringen.

    De bolte der er leveret med er standard bolte. Er der behov for længere boltlængde, skal det naturligvis oplyses ved bestilling, hvilket ikke er sket.


Kommentér på:
servicedele volvo penta 5,7 GXI duoprop

Annonce