{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bundprop.
  • #1   26. jul 2017 Den skulle gerne holde tæt af sig selv.
    Men som en lille sikring .. så giv den noget gevind tætning til rørsamlinger, det burde være nok, dette gør også at den er til at få ud igen når båden skal op til vinter.
    Hvis jeg skulle have båd i vandet, så vil jeg nok også give den et stykke sikringstråd, så den ikke drejer sig ud i løbet af året ( har aldrig hørt om det ! ! )
    Nu ved jeg ikke om det er en plastik prop du har ! så skal man være lidt forsigtig med extra tætning, da plastik jo kan blive lidt skørt efter noget tid, og gevind sikring af tape tyben lægger jo et lag på som proppen ikke er beregnet til, og giver måske lidt mere spænding i gevind hullet og på proppen.
    så vil bruge det flydende tætning til plast propper, men om det så kan lade sig gører... ja det er så lige det ( det flydende er jo beregnet til metal, så chancen for at det kemi kan svejse det sammen ... ja det er jo en mulighed = ikke godt )
    Så evt skift til en metal prop af rustfrit matriale = holder ihvertfald ... også med gevindtætning.
    Hold da op en smørre det blev til ..... sorry smiley
    Livrem og seler er et godt, når det drejer sig om vores små duk duk.... de er jo ikke ligefrem billige


  • #2   26. jul 2017 Tak for hurtigt svar.
    Mente også at det ikke burde være nødvendigt med noget ekstra tætning prop og gevind er konisk.
    Proppen er af messing, men får lige lidt paktape for en sikkerheds skyld.


  • Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 22 Emner: 11 Svar: 242
    #3   26. jul 2017 Vi bruger paktape

Kommentér på:
Bundprop.

Annonce