{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.688 visninger | Oprettet:

Anlæg i speedbåd ? {{forumTopicSubject}}

Hey.

jeg har en Ryds 400cb lille speedbåd. Der er lavet et hul til radio. Fra tidligere ejer.. men så er han vidst ik kommet videre. Men jeg har en radio jeg godt kan og vil sætte i. Men der skal jo også føres nogle strøm ledninger og sorn. Er der nogen der ved hvordan man gør det. Der er et stort akkumulor = forbrugs batteri i, som starter båden og køre instrumenterne. Men jeg har ingen ide om hvad for kabler man skal trække til radion osv. på forhånd tak.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Anlæg i speedbåd ?
  • #1   20. okt 2005 altså jeg ved at vi også skal have lave lyd i vores, og mange som har lyd i deres har 2 batteri i af 75 Amp med sådan en stang at man kan skifte over på det ene og omvendt hvis det løber tør for strøm.
    ved ikke om det hjalp lidt,
    jeg betaler mig bare ud af det:)


  • #2   21. okt 2005 he..okay..

    har heldigvis en far som har den rigtige hjerne og hænderne skruet rigtigt på. Men han har squ så sjældent tid..men må jo nok bare være toldmodig..eh


  • #3   21. okt 2005 Mange tak for hjælpen.

    En af tingene er nemlig også, hvis nu batteriet går dødt. Så er jeg på den. Så får jeg den jo ik startet..Så ligger jeg bare der på vandet..heh

    Men tak for hjælpen. En sidste ting. Jer der har anlæg i jeres båd, er det vandtætte højtalere, eller bare nogen fra thansen?


  • #4   21. okt 2005 heh..okay... Men det er ligeså meget, hvis det bliver regnvejr.. jeg har ik nogen kaleche på min båd nemlig.

    altså regner bare med at sætte en sony radio i, og så 2 højtalere som kan spille godt og højt. der er ikke plads til en sub..heh


  • #5   21. okt 2005 takker... Der er heldigvis en hel vinter til at overveje hvad man skal sætte i.heh

    tak,


Kommentér på:
Anlæg i speedbåd ?

Annonce