{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem med impeller skift
  • Lasse V
    Lasse V Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55
    #1   22. jun 2009 Det er sikkert "ir"
    prøv at banke lidt på den med en fiberhammer. (Ikke voldsomt hårdt)

• #2   22. jun 2009 har jeg været igennem... den løsner sig lidt ud mod agter... men inde mod hækken sider den stadig fast

• #3   22. jun 2009 jeg har samme problem med min 60 hk evinrude. men jeg har fået af vide det er selve gear akslen der sidder i vejn og jeg ved ikke hvordan man får den af. så jeg følger med her.

• #4   22. jun 2009 Har du prøvet at skifte gear. forsiktigt..... På 6 hk Evenrude skal man skifte gear og så løsne en skrue ..

• #6   22. jun 2009 på evinrude skal man demontere starter for at komme til gear aksel oppe under indsug.. + at der sidder 6 bolte i benet..men de har tendens til at sætte sig i samlingen ved krumptappen

• #7   24. jun 2009 jeg har akkurat det samme problem med min evinrude 25 hk fra 1988. jeg sendte den til en båd- mekanikker i svendborg, og han sagde at det ikke kunne laves pga at den lange bolt der sidder imellem bund og midterstykke ikke er lavet af rustfrit stål, så den er ganske enkelt rustet fast med årene... nu er den blevet sendt til en maskinmester som bar skiftet bolten ud med rustfri, ved at skære den over og lave et nyt gevind i bundstykket. tror ikke problemet er ualmindeligt så hvis du ikke kan skille det ad ved at hamrer løs på den, så tror jeg du skal gøre som ved min måske

• #8   24. jun 2009 er den forresten langbenet din motor? skal lige siges at det er min smiley

• Bo R
    Bo R Tilmeldt:
    jun 2006

Følger: 1 Svar: 1
    #9   21. aug 2010 Du skal sætte den i frem på gearboxén, så er den fri i gearbenet!

Kommentér på:
problem med impeller skift

Annonce