{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.950 visninger | Oprettet:

evinrude {{forumTopicSubject}}

hej jeg går og tænker ny motor til min 16 fod"s alaska jolle som er rigget tungt til fiske med garn jeg er faldet over en motor
(link fjernet)

er der nogle som kender til sådan en....
lige nu har jeg kun en 30 hk marine to tak...
men jeg ved ik om jeg skal købe 4 tak-eller 2 tak maskine,nogle har fortalt mig at der også bliver lavet nye 2tak maskiner som er meget mere økonomiske end den jeg har,hvilket jeg ville sætte stor pris på,at den er økonomisk,billig i drift-stumper-overskuelig at lave....på forhånd tak


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  evinrude
  • #2   20. aug 2009 se det var jo skønt at vide... tror også den er lige i overkanten,det var bare lige prisen som jeg godt kunne lide.... kan du hjælpe mig med hva er mest driftsikkert og økonomisk 4 eller 2 taks maskiner.

  • #3   20. aug 2009 er det evinrude der gik kunkurs var det ikke johnson

  • #5   21. aug 2009 tror du ikke 115hk er lige i overkanten til en 16fod fiske jolle? jeg vil da mene en 60-70 er rigeligt. kender en der har en revajolle (stor kegnæs) på 20 fod og når den er fuld lastet vejer den total 1500kg og den kommer stadig op og plane. og den har 60hk på hækken.


  • #6   21. aug 2009 jo jo 115 er bestemt rigeligt,leder også i vildens sky efter en 60-70 hk motor det var bare billede og pris som fristede og så kunne jeg da bare sejle tilpas... v bare ikom man skal købe 2 eller 4 tak

  • #7   21. aug 2009 ja det er jo en smagssag hvad man vælger, jeg har en 4 takt til fiskeri og det er jeg godt tilfreds med, men hvis man os vil vandsport (der har jeg så en anden båd) så er det nok en to takt af nyere årgang bla kan tohatsu og de nyere e-tec fra evinrude nævnes som rigtig gode til begge dele, men det er jo bare min mening... (-:

  • #10   21. aug 2009 den første du har linket til er bare så fin ja,men jeg tror simpelthen den er for lille,for nu med to mand i båden alene uden grej med 30 hk er den for død desværre...den 50 hk du linker til,er faktisk magen til den jeg har på nu bare min er en 30 hk.... tror du den var værd at sætte næsen op efter?

Kommentér på:
evinrude

Annonce