{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.594 visninger | Oprettet:

Jens M
Jens M
Tilmeldt:
13. aug 2007
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 7

Hjælp med Yamaha 50hk 4takt {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en yamaha 50 hk 4 takt motor fra 98, sidste jeg var ude og sejle stoppede omdrigning tælleren med at virke! og den begyndet at gå lidt højt i tomgang og lidt ujævnt i motorgangen når man sejler med gas.. nogle som kan have en ide om hva det kan være??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp med Yamaha 50hk 4takt
  • Jens M
    Jens M Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 7
    #1   17. sep 2009 det var en fejl!! derfor jeg lagde den ind igen... tror du har ret i det er noget med tændspolen!!

  • Jens M
    Jens M Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 7
    #2   20. sep 2009 hehe. havde det været en 80hk kunne vi snakke om det... skal have en stører motor nemlig.. smiley

  • Jens M
    Jens M Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 7
    #3   20. sep 2009 hehe. havde det været en 80hk kunne vi snakke om det... skal have en stører motor nemlig.. smiley



Kommentér på:
Hjælp med Yamaha 50hk 4takt

Annonce