{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.659 visninger | Oprettet:

Doral 170 eller glastron sx 170? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Hvad ville i vælge?

Doral 170 med 115 hk Mercury optimax årg. 2007. Havnecover.

eller

Glastron sx 170 med Mercury 90 hk 4-takt årg. 2001 søsat 2004. Havne cover og cover man kan side inde under og sejle.

Glastronen er 35000 billigere end Doralen. Begge både er i ligeså pæn stand.

Mvh Jakob


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Doral 170 eller glastron sx 170?
Kommentér på:
Doral 170 eller glastron sx 170?

Annonce