{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.154 visninger | Oprettet:

martin s
martin s
Tilmeldt:
13. aug 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

renovering af træbåd ? {{forumTopicSubject}}

hey tja har fundet mig en 21 fods jolle som jeg enlig godt kunne tænke mig men som ejeren siger så skal noget af træværket udvendigt skiftes...

og så tænker jeg ja ja hvor svært kan det være ?!

men er sikker på jeg bliver overrasket nogen som ved noget om dette og er det en meget dyr omgang eller ?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  renovering af træbåd ?
  • #1   8. feb 2010 dyrt det kommer jo and på hvor meget man selv kan´..... og hvad det er det må du lige beskrive lidt nærmere og evt. lidt foto af det.

  • #2   9. feb 2010 hvis det er for at få en billig båd , så glem det !
    hvis du ikke synes du kan leve uden , så er det bare at klø på , men jeg tror at rigtig mange har den erfaring som jeg at det er langtrukkent og stort arbejde


  • #3   9. feb 2010 Martin S. Det er forholdsvis dyrt at få en klinkbygget træbåd på værft og som alm handymand, ville jeg ikke gå i krig med det. Kunne du ikke finde en pensioneret skibstømrer der kan hjælpe dig? At koge planker og få dem formspændt, tildannet og nittet fast er ikke noget alle og enhver kan gøre og så skal det også helst være tæt bagefter og det er ikke alt en kalfatring kan klare.
    MVH Frank


  • #5   9. feb 2010 hey martin

    jeg er bådbygger og vil sige at hvis du har meget tid og nogle der kan hjælpe dig og noget godt værktøj og en masse værktøj og et godt sted at lave det plus en masse penge så er der da ikke andet en bare at få fat på den men har du ikke den store erfaring og sådan så lad vær arbejder med det til dagligt og det er IKKE det samme som at renovere et hus det er en del sværere og der er en masse arbejde i det og det er ikke noget der bare lige tager en weekend eller 2.. hvis du har nogle spørgsmål så skriv en mail til mig. brun603@hotmail.com


  • martin s
    martin s Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   10. feb 2010 takker for de mange svar
    tror jeg må erkende at en træbåd nok ikke lige bliver båden for mig smiley


Kommentér på:
renovering af træbåd ?

Annonce