{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.848 visninger | Oprettet:

Peter Volff N
Peter Volff N
Tilmeldt:
10. feb 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Køb af Ryds 435 {{forumTopicSubject}}

Hej.Jeg har en Ryds 435 fra -96 i kikkerten, men har hørt at der har været problemer med revner i bunden i Ryds både omkring den årgang.
Er der nogen der har kommentarer til det?
Endvidere har jeg fået tilsendt et par billeder af båden og den rigtig fin ud, men på siden står OMC SEABIRD. Er det et mærke som Ryds har produceret?
Håber nogen kan hjælpe.
Mvh Peter


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Køb af Ryds 435
  • flemming r
    flemming r Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 21
    #1   10. feb 2010 Der var angiveligt nogle problemer omkring 435 modellen i begyndelsen,. de var vist polsk producerede og lidt tynde i bunden, men det var også eksempler på at folk ganske enkelt ikke havde dem rigtigt placeret på traileren - ( vægten skal på kølen ), hvis den du vil købe, ikke har revner efter 14 år, så får den det sikkert heller ikke. Jeg mener at Seabird var et andet navn for den samme båd. Det ikke ualmindeliogt at den samme båd sælger af flere brands. Håber at det hjælper dig lidt.

  • #2   11. feb 2010 Tak for hjælpen Flemming.

  • Brian H
    Brian H Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Svar: 1
    #3   11. feb 2010
    Hej

    Hvorfor køber du ikke en Nydam 465 I med styrepult, jeg købte min uden styrepult og er meget tilfreds med den, den minder meget om en Crescent 465, men passer bedre til mit behov da man kan tage bænken ud og jeg har plads til mine garn. se den på www.nydambaade.dk eller skriv hvis du har spørgsmål

    Mvh Brian Hansen


  • flemming r
    flemming r Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 21
    #4   11. feb 2010 Hvis det er din første kabinebåd bør du nok være sikker på hvor meget du i virkeligheden har brug for kabinen, 435 er en lille båd og kabinen bruger meget plads, på trods af det, er kabinen meget lille og ikke anvendelig til meget mere en at holde tøj og madpakke tørt. Efter mine erfaringer skal man op på omkr. 18 fod før at det begynder at virke med en kabine, op til den størrelse virker center konsol bådene som en mere anvendelig løsning, specielt hvis det er fiskeri man har i tankerne. Nu var det ikke det der var dig spørgsmål,. blot et råd med på vejen fra en der har haft nogle stykker, men pris er jo heller ikke uvæsentlig og du kan sikkert finde en fin 435 til små penge. Held og lykke med projektet

Kommentér på:
Køb af Ryds 435

Annonce