{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bundmaling (hjælp)
  • #1   28. feb 2010 Den korte version:
    Først en let slibning af bunden, så 3-6 lag epoxyprimer og derefter den ønskede farve/mærke bundmaling.

    Men prøv at se i hempels "Den lille søstærke"

    (link fjernet)


  • #2   28. feb 2010 Hvorfor vil du bundmale en trailerbåd ?
    eller ligger den fast i vandet ?


  • #3   28. feb 2010 Ja, den skal ligge fast i fjorden... Det er det nemmeste for os da vi arbejder meget også skal den være let tilgængelig når vi lige har tid til at komme ud... Jeg takker for hjælpen og tager et kig på dine links...

  • #4   28. feb 2010 Det nemmeste er, at gå til din lokale bådforhandler, eller hvor du nu handler, og spørge dem til hvordan det er nemmest at gøre på din båd, og så kan du jo også selv vælge farve osv. smiley

  • kasper l
    kasper l Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 18
    #5   3. mar 2010 Ja husk at bundmale den hvis den skal ligge i vandet, jeg så en sidste år som ikke have det gjort i 4 mdr for satan jeg have skudt mig selv en sprit ny Ørnvik 540 linnede ja jeg skal se om jeg kan finde linket så skal i se en sneglehus bund :-((

  • kasper l
    kasper l Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 18
    #6   3. mar 2010 Så fant jeg den jeg Allan på Min gæstebog- www fiskerie-billeder.dk der står en dreng oppe i hjørnet med en fiskestang over i venster side er der nogle mapper der går i ned til den der hedder sneglehuset så skal i SE. Håber aldrig sulle opleve det på en ny båd og husk det tog kun 4mdr så så den sådan ud.
    mvh


  • #7   3. mar 2010 Fine billeder.
    Den har taget lidt tid at gøre ren...
    Her er et direkte link.

    (link fjernet)


  • kasper l
    kasper l Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 18
    #8   3. mar 2010 Ja kender ham og der var et Firma i Herning de skulle have 12800.- for at fjerne og bundmale den. Så Allan rensede selv bunden og købte og købte produkter for 1200.- og det tog 1uge så var den klar igen. Men ikke et kønt syn.
    mvh


  • #9   13. mar 2010 Tjek Evt.

    WWW.BÅD-MALING.DK

    Vi har specialiceret os i bundbehandlinger.
    Men sælger også produkter og giver professionel vejledning, så man altid får det bedste resultat.

    Vi tilbyder:

    - Bundmaling
    - Klargøring
    - Vedligeholdelse

    Salg af:

    - Maling
    - Plejemidler
    - Elektronik
    - Bådudstyr

    Mvh. Simon


Kommentér på:
Bundmaling (hjælp)

Annonce