{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.708 visninger | Oprettet:

Bundmaling hjælp :) {{forumTopicSubject}}

Har lige et spørgsmål har tænkt mig at bundmale min sejlbåd . Den er ikke særlig pæn i bunden men heller ikke grim smiley den er begyndt at skalle rundt omkring men langt fra over det hele. Mit spørgsmål er så sker der noget ved at bundmale hen over og måske give den nogen tykke lag eller skal den slibes helt i bund eller hvordan. Min plan er den skal op næste år eller året efter og slibes helt i bund og primes og bundmales forfra .


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bundmaling hjælp :)
Kommentér på:
Bundmaling hjælp :)

Annonce