{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.018 visninger | Oprettet:

Bundmaling til båden!!! HVOR??? {{forumTopicSubject}}

Hej
ja jeg er helt ny herinde!.

jeg vil høre hvor man køber billigst bådemaling henne?
jeg skal bruge noget bundmaling i marina blå (mener jeg det hedder)

Nogle steder I kan anbefale.. udover den lokale både-pusher!!..

eller er der nogle som har noget..
skal bruge det til min 21 fods båd!...

og hvor meget skal jeg enlig bruge?? båden er slet slet ikke slem.. (altså i bunden)


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bundmaling til båden!!! HVOR???
  • #2   17. mar 2006 jesper H hvor kan man købe maling som svar til hard core rasing fra hempel i byggemarked for det har jeg aldig set eller hvad med maling som modvikker alger hvis du liger i haven en sersong

    jeg vil super gerne vide det for så skal jeg da ud og have fat i noget.. men jeg har bare ikke møde det så er lidt skeptis.. har møde masser til overbygning men aldig bundmaling.. og slet ikke i forskelige typer som hempel og de ander laver


  • #4   18. mar 2006 OKi.
    men hvad hedder det bundmaling, som jeg kan købe i byggemarked?..
    for når jeg har spurgt (feks i bauhaus). så har de intet bundmaling til både.. kun skibslak!!!!



  • #5   18. mar 2006 hempels hard racing extra til en båd som din koster normalt 300 for 0,75 liter... har lige købt en bøtte til min 13fods... du skal nok bruge 2 bøtter

  • #6   18. mar 2006 Man kan regne ud hvor meget bundmalig man skal bruge på HEMPEL's hjemmeside.

  • #7   18. mar 2006 nå oki.. har ikke sådan rigtig nogle ide om... om jeg skal bruge 1 liter eller 4-5liter måske???

    men hvis jeg skal bruge 2 liter ca.. så er det ikke så galt.. 600kr....


  • #8   18. mar 2006 (link fjernet)
    se den lille søstærke fra hempel om forbru


Kommentér på:
Bundmaling til båden!!! HVOR???

Annonce