{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

jan T
jan T
Tilmeldt:
2. feb 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12

det var så de dage:-( {{forumTopicSubject}}

vil lige af med det...jeg har brugt hele dagen igår og idag på at gøre min båd klar til at en køber kunne komme og kigge på den og han havde fortalt at han lige havde været ude og kigge på en til 45K og den var for dyr/for lidt med til båden for pengene.... og så fik jeg en sms at han lige pludslig ikke syntes sejler livet var ham!!!!! fis i en horn lygte ... nu har jeg fået båden hjem fået den vasket motoren tjækket og alt det der skal til før den var klar til vandet. og til hvad nytte... jeg har sku bedre ting at bruge min weekend på (være sammen med min datter) men neeej han var sikker på det lige var båden for ham:-( ved god arbejdet ikke er spildt men jeg har stresset rundt og for hvad......useriøse folk....AAAHHHH det lættede nu kan jeg igen stresse af:-)
god vind til jeg der stadig har tiden/lysten til den friske hav luft:-)


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  det var så de dage:-(
  • #1   7. jun 2010 undskyld Jan, er du sikker på at det ikke er en person der er ude at sonderer terænnet hvor han skal hente båd inat. Sørg for den er låst inde eller men trailerlås

  • jan T
    jan T Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #2   7. jun 2010 det er jeg sikker på for den står der stadig og ja den er låst og den er ikke sådan at komme afsted med!!
    mvh
    Jan


Kommentér på:
det var så de dage:-(

Annonce