{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.407 visninger | Oprettet:

Hvilken af disse 2 er det bedste køb? {{forumTopicSubject}}

Hey.

har kig på de to både her..

http://www.dba.dk/campion-485-cd-motorbaad-aarg/id-66261894/

eller

(link fjernet)


har været nede og se på den campion idag, og det er en okay flot båd med en rigtig fin motor...

den anden har jeg ikke set endnu..


Hvilken en ville i lige umiddelbart sige var det bedste køb til prisen..

den campion er 14.000 dyrer, det jeg kan se skulle trække prisen op er motoren.. er den værd at give det ekstra for pga. motoren? de er vigtigt for mig at motor er iorden, da det er min første båd.

så ligemeget at om den skal have en polering, bare motor er iorden..

/Kasper


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvilken af disse 2 er det bedste køb?
  • #2   7. jun 2010 ikke endnu lasse.. men det tager jeg naturligvis!

    ellers ville det jo være ligesom at køre bil uden kort!


    michael: også lidt det jeg tænker.. kan alligevel lave lidt for de 14000 der er i forskel.. men vil bare være sikker på at den yamaha motor der også er en god motor... så der ikke bliver noget med den..

    /Kasper


  • #3   7. jun 2010 Tænk lige over at Campion'en er 8 år nyere - det syntes jeg tydeligt ses på billederne!

    Derudover har Campion'en 40 hk. mere!


  • #4   7. jun 2010 jeg ville købe maxumen da der er trailer med den skal tilkøbes ved den anden du får meget båd i maxumen og der sidder en rigtig god motor på så køb maxumen det ville jeg ikke betænke noget

    thomas


  • #5   7. jun 2010 Jeg ville også tage den med trailer , har selv en båd uden trailer , mega trals og kan ikke finde en under 1500 , så jeg ville heller ikke have nogen betænkeligheder

  • #6   7. jun 2010 ups , tryk fejl he he , 15000 sefølig

  • jan T
    jan T Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #7   7. jun 2010 maxum er da i mine øjne den fedeste og der er som alle siger trailer med (mange der skifter båd beholder deres trailer til den næste båd) for det er ikke til at finde en brugt
    mvh
    Jan


  • #8   7. jun 2010 Jeg ville vælge Campion'en, da jeg tror du får en bedre båd og motoren er større.
    75 hypper til den Maxum er altså ikke alverden...


  • #9   7. jun 2010 tror det bliver den maxum der hvis den er fin.. skal se på den i aften..

    har for det første brug for pladsen i front, og det er meget vigtigt at jeg har trailer, så den kan køres rundt omkring smiley

    takker for hjælpen

    /Kasper


  • #10   7. jun 2010 Den motor der sidder på Campionen var en af grundende til at OMC gik konkurs i 1999. Ficht ram systemet svigtede og der var for mange reklamations sager på dem.

    Maxumen havde jeg valgt. Sådan en Yamaha motor er en kanon god motor.


  • #11   7. jun 2010 lækkert at høre at i er på maxum også...


    christian s: det du siger er at man skal pille det af, og blande selv?

    hvor meget vil du mene man kan trykke den i pris?


    /Kasper


  • #12   8. jun 2010 så fik jeg købt min første båd, købte den maxum der, den gik skide godt på vandet, og fik den handlet ned i 40.000 så føler selv jeg gjorde en god handel..

    /Kasper


  • #13   9. jun 2010 hej kasper det er fandme et super køb godt gået med at presse den der ned god fornøjelse med den og god sommer til jer alle sammen vi ses derude smiley

Kommentér på:
Hvilken af disse 2 er det bedste køb?

Annonce