{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Køb af sejlbåd i Udlandet! {{forumTopicSubject}}

Hey Sejler

Jeg står her i løbe af sommeren at skulle købe mig en større sejlbåd, Jeg har set at jeg kan få større, bedre og nyer sejlbåd hvis jeg eksempel køber min ny båd i Spain, frankrig osv Mit budged er ikke så stort, Maximum 300.000 kr for båden, og jeg skal ha mig en langtursejler, det ville kunne klar en jordomsejling for minium 4 personer. Og mange de er til at vinde i udlandet, en hel del 40 fods + til den pris i god stand, hvor man i Dkk få en lidt mindre båd og gammel båd til den slags penge..

Men mit spørgsmål er hva skal jeg tage forbehold for hvis jeg køber af privat i udlandet, altsa af papir, overførelse af penge osv? Tænker der må være nogle her ind som har prøvet at købe i udlandet før? Burde jeg hyre en anbefalet advokat i det område til at hjælpe med papir på båden?

Alle råd er velkommen positiv som negative =D


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Køb af sejlbåd i Udlandet!
  • #1   26. maj 2018 Man kan godt købe billige både i udlandet men man skal vide hvad man går efter og vide hvad fejl der kan være i bådtypen.
    Spørgsmålet er så hvordan man sikre sig at der ikke er gæld i båden.
    Jeg overvejer selv lidt at købe i udlandet når jeg køber båd igen, tjek evt. "Sail Mermaid" på YouTube, han købte båd i udlandet.


Kommentér på:
Køb af sejlbåd i Udlandet!

Annonce