{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.261 visninger | Oprettet:

Henrik B
Henrik B
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 17

Hjælp til og lære og stå på vandski {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg har STORE problemer.

Jeg har for 17 år siden og 40 kg siden stået på vandski.
Men jeg kan sku ikke komme op længere.....

Jeg har en 18 fods båd med en 135 hk og prøver og prøver.

Hvad skal jeg gøre..
Handler det om at jeg skal have nogle mega brede brædder til og stå på.

Jeg vejer 125 kg...

Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytterengøring 2.000 kr.
  • Brolægger 6.000 kr.
  • Udskift 2 stopventiler 600 kr.
  • Nyt strømudtag til lampe 1.000 kr.
  • Cleaning 1.440 kr.
  • Pudset vinduer 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til og lære og stå på vandski
  • #1   1. aug 2010 normale ski burde også kunne trække dig op. Mens du er i vandet skal du gøre dig så lille som muligt. Træk knæene til skulderene. Bliv bare siddende i den position indtil båden kommer op og plane. Bare lad dig trække, træk dig aldrig selv op! Når der så er godt fart på trykker du bare benene igennem indtil du står oprejst. Motoren skal være trimmet helt ned så den planer hurtigst muligt

• #2   1. aug 2010 hvis du ikke bruger vest så start med at tage sån en på. så du kommer til at ligge rigtigt i vandet.

• Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 17
    #3   1. aug 2010 Hej Begge

Takker dor hurtig svar.

Tim. han prøver og få båden af vandet hurtig, og jeg foldr mig sammen så godt som jeg kan.. Men det er som om at jeg træder skiene ned under vandet....

Steffen jeg har vest og dragt på, så jeg tror jeg ligger rimeligt ok.

Det skal ikke lyde som om jeg skal bortforklare at jeg ikke kan komme op, kan godt høre det kommer til og lyde sådan.

• #4   1. aug 2010 så er det bare at rette skiene op og så strække benene ud når du begynder at komme op... ved at mange har fordel af at holde håndtaget helt ind til brystet når de skal op for ikke at blive trukket forover. ham i båden skal bare give max gas indtil i rammer 22-25knob ca

• #5   1. aug 2010 Jeg ville netop prøve et par gange uden vest og dragt på, for det er altsammen yderligere vægt som giver endnu mere modstand i vandet. Teknikken kan du med garanti, men jeg ville som sagt smide dragten og vesten og prøve uden et par gange. Det har jeg gjort med succes de første par gange om sommeren når det lige er svært at komme op igen! smiley

• #6   2. aug 2010 min far havde samme problem og han vejer også lidt over 100, der ku vi heller ikke få ham op, men kender ikke jeres teknik men når han skal op nu tager vi og trækker ham ligeså stille efter båden, og så har en oppe i stævnen så den planer hurtigt vi bruger 115hestes yamaha og så får den bare fuldt gas indtil han er oppe, og så sænker jeg langsomt farten,
    -næste gang få benene så højt op du kan, det gjorde han og hjalp:)

• #7   2. aug 2010 ny propel det tror jeg også vil hjælpe der er ikke meget træk i de 135 motorer, når der skal store mænd op

Kommentér på:
Hjælp til og lære og stå på vandski

Annonce