{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.504 visninger | Oprettet:

Hvad må denne båd koste? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, jeg overvejer at erhverve mig en finsk klinkbygget 16 fods motorbåd i lærk/mahogni fra 1960. Båden er i rigtig god stand og der følger en 10 HK motor med teleflex i udmærket stand med. Mit spørgsmål er så - hvad må jeg give for sådan en skude?

Mvh. Jesper


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvad må denne båd koste?
  • Steen H
    Steen H Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 1 Både: 1 Svar: 11
    #1   7. jun 2018 Afhængig af stand, så sælges den type i Sverige for mellem ti og tyve tusinde kroner. Ud fra billedet vil jeg vurdere den til ca et sted der i mellem. Motoren er jo lige i underkanten.

  • #2   7. jun 2018 10.000

  • Steen H
    Steen H Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 1 Både: 1 Svar: 11
    #4   7. jun 2018 Der er en særlig glæde ved at have en velholdt træbåd. Og når man går en tur i lystbådehavnene, kan man se, at der hersker en vis misforståelse om, at glasfiberbåde kræver mindre vedligeholdelse end træbåde. Ironi kan forekomme, men hold da op hvor er der mange misligeholdte glasfiberbåde. Den omtalte Elfin 14 fra Svendborg er en smuk båd. Hvis det var min, ville den få en større tur, så den stod skarp i trædækket og i den hvide skrogfarve. Hvis jeg ikke lige var i gang med at renovere 2 andre klassiske både, så ville jeg kigge nærmere på denne. Held og lykke....

  • #5   7. jun 2018 20000 er småpenge for en velholdt træbåd. Jeg havde givet 20000 uden at blinke hvis jeg ville have typen.

Kommentér på:
Hvad må denne båd koste?

Annonce