{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.481 visninger | Oprettet:

Nu må de snart stoppe....... {{forumTopicSubject}}

http://www.baadgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=2102

Jeg kørte til syn igår, efter at have monteret den bøjle, og lavet HELT ny bremse stang da den gamle er rustet fast, det spillede bare max, MEN, synsmanden kunne ikke læse og forstod på denne sætning, at data erklæringen ikke kan bruges til min trailer,
Data erklæringen kan bruges til trailer med MAX totalvægt på 3500 kg, uden bremser, eller trailer med påløbsbremse, han siger det eller er et " det kan den ikke", jeg var temmelig sur over hans forståelses evne, og bad ham ringe til færdselsstyrelsen, og bede med sige hvad der står, der var klokken 14:45, men han sagde de var gået hjem, surt kørte jeg min vej FOR ANDEN GANG, og tænkte FANME nej, jeg ringede 118, og fik nummer til Færdselsstyrelsen, og ringede, og de havde åbent til kl 15, jeg satte hurtigt manden ind i problemet, og imens kørte jeg tilbage til synshal, hvor synsmand, lukkede døren og satte sig ind i sin bil, jeg stak ham tlf, og han fik da også snakket med færdselsstyrelsen, men nu var der lukket, kom igen på mandag... RØVHUL, og skide uforstående, køre bare til den anden synshal på mandag.

Thomas


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Nu må de snart stoppe.......
Kommentér på:
Nu må de snart stoppe.......

Annonce