{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Kutter???
  • #1   9. sep 2018 Det afhænger af mange ting. bådens stand, hvor du sejler, hvor meget du sejler, og om du har betalende gæster med. en ting er sikkert. Har du betalende gæster er det hvert år, da det jo så er en erhvervbåd. Håber du så også har papirerne til at sejle den størrelse. Men det har du sikkert styr på..

  • #2   9. sep 2018 Hvis du ikke har håndjernene godt skruet på eller masser af penge til at betale dig fra det, skal du holde dig langt fra en træ båd, den kræver meget mere vedligeholdelse .

  • #3   9. sep 2018 Det er en skrøne. en godt vedligeholdt træbåd koster ikke meget mere i tid og penge end andre både. Men når det så er sagt, vil jeg også sige den størrelse denne båd har er ikke gratis at have.

  • Daniel P
    Daniel P Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   18. sep 2018 Den har været oppe i 2016 og få ordnet hele bunden min plan er det skal være en husbåd men som man måske kunne tage en tur i små 4-5 gange om året.

    Så hvor tit skal den op tror i?
    Kan den ligge om vinteren og er der noget jeg bør være særlig OBS på?


  • #5   18. sep 2018 umiddelbart ville jeg nok tage den op hvert andet, tredje år. zinkanoder, pakninger osv skal jo efterses og evt udskiftes, det skal også kalfatret og beges efter behov. og bundsmøres er jo en selvfølge. Du må ikke tage den op om vinteren... almindeligvis tager man træbåde på land mellem marts og maj. afhængig at temperaturen dvs + 5 grader hele døgnet.

Kommentér på:
Kutter???

Annonce