1.274 visninger
|
Oprettet:
Speedbådskort {{forumTopicSubject}}
Jeg har meldt mig til prøve på søndag og syntes nu jeg er meget godt med. Men så kommer spørgsmålet som jeg ikke syntes at kunne finde. Kommer man op til en skriftlig prøve på nogle måde eller er det lige til ?
Nogle der kan fortælle om hvordan dagen forløb hos jer da i var oppe ?
Venlig hilsen mig
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Både: 4 Emner: 1 Svar: 107
feb 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Både: 2 Emner: 22 Svar: 107
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 4
aug 2005
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
Og det er i virkeligheden deprimerende at folk kan få lov til at lege rundt på vandet som de tror de kan..
Jeg har så mange gange været ude for uansvarlige folk der har sejlet rundt i speedbåd.
Jeg synes reglerne skulle strammes gevaldigt op..
aug 2007
Men har hørt de skulle stramme reglerne op efter nytår.
mar 2007
Følger: 12 Følgere: 71 Både: 6 Emner: 63 Svar: 428
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 22
* den skriftlige prøve er bare et afkrydsningsskema, med flere valgmuligheder, hvor du skal krydse den eller de rigtige muligheder af.
den praktiske prøve går ud på, at samle en dukke op på den rigtige måde, også kaldet mand-over-bord øvelsen.
Jeg var self. ikke om teori og praksis er ens alle steder, men sådan som jeg har beskrevet her, var det da jeg tog speedbådskørekort i sommers i Marselisborg Århus.
aug 2007
Dagen startet med at vi mødtes i et lokale og gennemgik alt teori som vi også skulle havde læst på.
Så var vi i båden og træne Mand Over Bord samt kompas grader.
Så kom sensor og vi var ude og sejle hvor vi alle skulle lave en mand over bord samt sejle efter kompas. Blev spurgt om en masse regler der ude.
På land efterfølgende skulle vi alle lave nogle knob samt vi blev taget til side af sensor og blev stillet ca 5 spørgsmål også var man bestået.
Så ved alle det når de engang spørger om det i forummet her inde.
Og ja jeg bestod
Speedbådskort