{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.274 visninger | Oprettet:

Speedbådskort {{forumTopicSubject}}

Jeg har meldt mig til prøve på søndag og syntes nu jeg er meget godt med. Men så kommer spørgsmålet som jeg ikke syntes at kunne finde. Kommer man op til en skriftlig prøve på nogle måde eller er det lige til ?

Nogle der kan fortælle om hvordan dagen forløb hos jer da i var oppe ?

Venlig hilsen mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Speedbådskort
  • #1   3. okt 2011 der er en lille prøve med spørgsmål og så en kort sejletur

• #2   3. okt 2011 Vi havde en mundlig prøve + praktisk smiley

• #3   3. okt 2011 Kan i huske hvad i blev spurgt om og hvad prøven fik ud på ? Så har jeg lidt at gå efter.

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    aug 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #4   3. okt 2011 Christian S

Og det er i virkeligheden deprimerende at folk kan få lov til at lege rundt på vandet som de tror de kan..

Jeg har så mange gange været ude for uansvarlige folk der har sejlet rundt i speedbåd.

Jeg synes reglerne skulle strammes gevaldigt op..

• #5   3. okt 2011 Så ved jeg det. Har nemlig lidt problemer med at huske tåge signalerne til motorbåd og store både smiley

Men har hørt de skulle stramme reglerne op efter nytår.

• #7   4. okt 2011 Hvis man er bange for at lære for lidt, kan man jo bare melde sig til duelighedsprøve på aftenskolen her til vinter.

• #8   5. okt 2011 Det du skal kunne til den skriftligeprøve* bliver gennemgået i løbet af kurset.
    * den skriftlige prøve er bare et afkrydsningsskema, med flere valgmuligheder, hvor du skal krydse den eller de rigtige muligheder af.

den praktiske prøve går ud på, at samle en dukke op på den rigtige måde, også kaldet mand-over-bord øvelsen.

Jeg var self. ikke om teori og praksis er ens alle steder, men sådan som jeg har beskrevet her, var det da jeg tog speedbådskørekort i sommers i Marselisborg Århus.

• #9   9. okt 2011 Så har jeg været oppe til speedbåds kort i dag.
    Dagen startet med at vi mødtes i et lokale og gennemgik alt teori som vi også skulle havde læst på.
    Så var vi i båden og træne Mand Over Bord samt kompas grader.

Så kom sensor og vi var ude og sejle hvor vi alle skulle lave en mand over bord samt sejle efter kompas. Blev spurgt om en masse regler der ude.

På land efterfølgende skulle vi alle lave nogle knob samt vi blev taget til side af sensor og blev stillet ca 5 spørgsmål også var man bestået.

Så ved alle det når de engang spørger om det i forummet her inde.

Og ja jeg bestod smiley

Kommentér på:
Speedbådskort

Annonce