{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er prisen helt hen i vejret?
  • #1   18. okt 2011 Det kommer an på prisen....

Vurderet ud fra billederne, så er et prisniveau incl. ind.reg. trailer i underkanten en 85000,- kr.......

• #2   18. okt 2011 tusind tak rolf, er dog nede i en pris nu som hedder 68.000kr. hvor der stadig ikke er meget aktivitet.

• #3   18. okt 2011 der skulle stå 69.000.-

• #4   18. okt 2011 Markedet for denne type både, er jo noget mindre end hvis det var en kabinebåd eller HT-båd. Krydret med finans-krisen og efterår, kan sådan en fætter næsten kun sælges medet mindre tab. Min sidste båd jeg solgte i foråret var salgsprisen 89.000. Og efter lang tid, blev prisen langsomt justeret ned, til telefonen begyndte at ringe. Så skuden blev til sidst solgt for 64.000,- . Du kan også være heldig, at køberen findes. Held og lykke.

• #5   18. okt 2011 Ja, det var godt nok billigt, men standen kan heller ikke rigtig vurderes 100% på billederne.

Båden ser ellers fin ud.

Lidt tålmodighed, så er båden solgt. Tænk, hvor svært det er at sælge huse i øjeblikket....:):):):)

• Tim L L
    Tim L L Tilmeldt:
    okt 2009

Emner: 9 Svar: 58
    #6   19. okt 2011 Det er bare ingen salg af de benzinsluger, nok derfor du stadig har den. kender to der har en tilsalg. ik engang en der har ringet.. men held og lykke..

• #7   19. okt 2011 Ja, det er ikke til at sælge noget legetøj i disse tider, med mindre man vil forære det væk. En båd som din, med en fin V8, til 69000 kr, ville være revet væk for 5 år siden.

• #8   19. okt 2011 Takker for de mange positive indlæg, det trøster en smule, smiley

Nico, ´det er vidst lidt hip som hap, da jeg personligt (og 2 andre som også har sejlet en del med båden) mener at den er blevet meget bedre med den nye motor, både til vandsport og tursejlads,. det med at den "originale" motor ikke sidder i båden mere kan jeg desværre ikke gøre så meget ved, da den jo var helt færdig pga vand. men håber som sagt der sker noget, de næste projekter står og tikker så varme er de efterhånden. ellers må en 8-benet Mpi komme på tale hehe.

• #9   20. okt 2011 Der er selvfølgelig nogen som står af, fordi motoren ikke er original eller udskiftet med en tilsvarende, men der i stedet er kommet en halv-forslugen kværn i den. Mens andre synes at det er helt fedt, så længe det er godt lavet. Dog er den sidste gruppe personer nok skrumpet noget ind de senere år.

Jeg har en kammerat som har en Draco 1700 med en V8 i, det er en båd i samme kategori, nærmest. Altså en lidt stor motor i en lille båd. Han har aldrig haft den til salg, men for nogle år siden var der alligevel en som var interesseret og ville give en ret god pris for den. Men min sjuk ville dog ikke sælge den. Senere var der så en Draco 1700 til salg i den blå avis, også med V8, til nærmest den halve pris, men den var til salg længe.

Så lidt held skal der også til, for at sælge noget specielt.

• Tim L L
    Tim L L Tilmeldt:
    okt 2009

Emner: 9 Svar: 58
    #10   22. okt 2011 specielt ?? hvad er specielt ved den båd ???

• #11   24. okt 2011 Specielt...

Det jeg hentyder til her, er at båden er med V8 motor, det er der ikke ret mange i den størrelse der er.

Kommentér på:
Er prisen helt hen i vejret?

Annonce