{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.782 visninger | Oprettet:

køb af båd... {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Er ny på siden så håber i vil hjælpe lidt...

Mig og kæresten har ambitioner om at få en speedbåd med lidt kræfter i til vandski/tube og alm. sejllads. Da det er første gang vi køber en båd (har nasset på naboens doral) vil vi gerne have lidt gode råd fra kendingerne herinde...

Jeg fandt en 17" glastron til salg... Ejeren ved ikke rigtigt noget om både da de bare købte en speedbåd pga afstanden til vandet for dem( 75 meter) Han ved at der ligger en chewy v8 5,7 liters i... 2 helt nye forstole i. og at den nok skulle lakeres i toppen...

Jeg har inspiceret båden idag og jeg mener at båden skal lakeres helt om. Nyt betræk på sidebeklædning og bagsæde. nyt plexi-glas i sideruderne. nyt tæppe i bunden da der ikke er caleshe på...

Jeg åbnede ned i motoren og kiggede mig lidt omkring. blokken skulle jo efter sigende være en chewy v8 5,7 l. toppen er volvo penta og drevet mercruiser alfa one (som iøvrigt så næsten nyt ud)

Båden står på en US trailer som følger med...

Manden vil af med båden da han er blevet bange for den efter et par sejllads. Han mener ikke han er søstærk nok til det. Bliver det ovennævnte lavet står båden i perfekt stand og tilmed en lækker båd at se på... Alt arbejdet kan jeg selv lave da jeg selv har en malersprøjte og en far der er mekaniker. Vi plejer at kunne klare det meste... smiley

Sælger forlanger 45.000 for den. men tror vi kan få ham ned i 38-40.000. Er prisen så god eller skal der ofres for med på båden...

Jeg har ingen data over båden med den ligner den glastron ssv173 der er herinde på siden...

Er der nogen der har nogen anelse om hvor mange hk den har???


Håber på hurtigt svar da jeg skal give ejeren besked imorgen søndag...




MVH Lars og Christine Jensen


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  køb af båd...
Kommentér på:
køb af båd...

Annonce