{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Afrensning af bundmaling
  • #1   25. okt 2011 Hej Peter.
    Ja det har jeg prøvet. Har haft klargøringsfirma i 4 år, og jeg fik det gjort på en båd forrige år, da jeg tænkte det kunne blive enorm populært.

    Resultatet blev også rigtig fint, men det tog for det første meget længere tid end de havde forventet, og brugte næsten dobbelt så meget tøris som beregnet. Jeg var så heldig at vi havde aftalt en fast pris, men efterfølgende fik jeg at vide hvad det egentlig ville have kostet, og det var ALT for dyrt. Kunne til samme pris nok have trukket bundmaling af på 2 både manuelt. Så medmindre pengene sidder løst, så vil jeg stadig foreslå at du sætter 2 dage af, og bruger en afskraber.
    hvilken båd drejer det sig om?

    Mvh. Simon

    www.jetgames.dk


  • #2   29. okt 2011 Min Ryds et mega fladbundet skiv. smiley
    se min profil


  • #3   30. okt 2011 Rigtig fint skib Peter. Men det vil jeg klart foreslå du tager i hånden når den ikke er større. At få lavet den med tøris ville være for dyrt, medmindre du har adgang til et gratis anlæg?

    Ellers smid den af i Århus. Har store opbevaringshaller, og så bliver den skrabet, epoxybehandlet og får lagt helt ny bundmaling for en rigtig god pris smiley

    Mvh. Simon

    www.jetgames.dk


Kommentér på:
Afrensning af bundmaling

Annonce