{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Kan det her sæt gå? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne på lillebælt og fiske....og det skal selvfølgelig være når vejret er godt og maks 6 m/s syns jeg.....jeg har sådan en 14 fods jolle...det er en speedbåd der så er lavet om til åbenjolle...meget søstæk og stabil...og så er der en 4 hk motor på....mon ikk det godt kan gå i lillebælt?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det her sæt gå?
Kommentér på:
Kan det her sæt gå?

Annonce