{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.829 visninger | Oprettet:

Forstærkning af hækken {{forumTopicSubject}}

hej alle bådejere

jeg har efter lidt undren fundet ud af hvorfor bagenden på min 14 fods jolle bliver trykket meget ned i vandet ved fuld gas til trods for at det kun er en 2,5 hk 4 takter. hækken giver sig en del og derved bliver motoren trykken skråt ind under båden. jeg har mindre træplader til at sidde på begge sider af glasfiberen, men hvad er det optimal at gøre for at forstærke hækken? skal jeg have nogle lange stykker der sidder på tværs af hækken for at støtte, eller er der et bedre alternativ?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Forstærkning af hækken
  • #1   15. jul 2012 din hæk burde kunne klar det men du kan støbe 2 stk 3 kants krydsfiner stykker ind på hækken som går ned på bund og bliver støbt fast i bund og hækken samt støbe hele 3kanten ind i fiber

  • #2   16. jul 2012 Alt træet i hækken er sikkert gennemblødt og råddent derfor det er blødt.. Men da du ikke sejler med mere end de 2,5 hk kan du lave den løsning john skriver. Dog kan du bare nøjes med en 3 kant i midten når motoren ikke er større

  • #3   16. jul 2012 hej ven hmmmm ja som Taro skriver er din hæk sikkert gennemblødt og rådden
    Er det en båd du lige har købt så ville jeg få mine penge tilbage men hvis du ikke har givet for meget for den og hvis du er lidt god med dine hænder så burde det ikke være det store problem at skære den gamle hæk af og bygge en ny.
    Du kan kikke i min profil under fotoalbums / renovering af hæk
    Held og lykke til dig


  • #5   17. jul 2012 Takker for forslagene.. Har oprettet et album med billede af agter så i kan se hvordan den ser ud.

Kommentér på:
Forstærkning af hækken

Annonce