{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

valg af speedbåd {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Jeg skal selv til at have min første speedbåd nu her, både til leg, sjov og trække vandski men også til at sejle en "hyggetur" engang imellem, og vil lige høre hvad I mener mht sidepladser i stævnen foran, eller ej (closed bow) ?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  valg af speedbåd
  • #1   17. jul 2012 syntes du skulle gå efter en fletcher. det min mening.

  • #2   17. jul 2012 jeg har 2 stk monterey 1 med lukket og en med åben , den med åben blev købt fordi jeg var træt af at mine børn altid ville sidde ude foran , med fare for at ryge i vandet , og til gene for ,at jeg kunne holde udkig , med den åbne sidder de fint og godt på gode sæder , så vil foreslå en bowrider ,hvis du ikke skal bruge kahytten.

  • #4   19. jul 2012 Først skal du sætte dig ned og tænke hvad du har brug for.
    Er det for du seriøst vil i gang med vandsport eller er det for at kunne tage nogle hygge ture med gutterne.
    Bovrider eller ej ja det er jo det store spørgsmål.


  • Leif L
    Leif L Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Både: 1 Svar: 1
    #5   19. jul 2012 Hej Rasmus.
    Hvis det er din første speedbåd, og du nu skal til at finde ud af, hvad der passer til dit behov, så skal du ikke starte alt for dyrt. Jeg er enig med Esben H i at en Fletcher er en rigtig god begynderbåd. Den kan let trailes rundt, og i en snæver vending kan den sættes i fra stranden.
    En 4 takt motor larmer ikke så meget som en 2 takter, og så er den mere økonomisk. Den er desværre også dyrere...


Kommentér på:
valg af speedbåd

Annonce