{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Kawasaki vs Yamaha SuperJet
  • #1   26. okt 2012 Uha! Det kan blive krig med sådan et spørgsmål - men MIN personlige mening:

    Superjetten er efter min mening den bedste overall maskine - Den er bedst i bølgerne og god til race. Den er med kæmpe potentiale for få midler.

    Kawasakien er mere racepræget og knap så god i bølgerne gundet den ekstra vægt den har - ca. 30 kg ...

    Begge maskiner er supersjove, men for mig virker kawasakien noget tungere at sejle med. Begge maskiner kan både bruges til race og hoppe i bølger! Men som skrevet ovenover er de det jeg føler er forskel. Kommer du fra mit område, Skive(midtjylland) er du velkommen til at prøve min Superjet for at danne dig et indtryk smiley


  • #2   26. okt 2012 Synes der er mere balance på en superjet men min kawa går hamrende godt og er rigtig glad for den smiley

    profilbillede
  • #3   26. okt 2012 Martin a.. Jeg kommer fra Skjern så der ik så langt til skive smiley har selv en kawasaki. Men høre os bare tit folk mener en Yamaha. Men er den lige så hurtig i optræk og sorn som en kawasaki 750cc. For over vejer lidt om man skal ha sorn en yamaha. Selv om jeg ik lige er verdensmester til at stå på sorn en Hehe. Sys sku Det er svært at holde brancen på den smiley

  • #4   26. okt 2012 en kawa 750er er der ingen ballance i. En kawa 800 er der rigtig meget ballance i.. Men jeg er helt enig med morten og han snakker kawa 800.
    Men jeg ville fraråde dig en kawa 750er..


  • #5   26. okt 2012 Så må jeg få fat i en Yamaha smiley

  • #6   28. okt 2012 tja, jeg gik fra en yamaha 701 til en kawa 800 pga meget mere balance og stabillitet. Men jeg vejer også 100kg. det er sikkert ikke ligegyldig i sammenligningen. Jeg kunne bedre lide motoren i yamaha, men 100% mere til skroget på kawa 800 til almindelig blandet sejlads. Til ekstreme vesterhavsbølger ol. er yamaha nok bedre, men det er min kondi sgu ikke til.

Kommentér på:
Kawasaki vs Yamaha SuperJet

Annonce