{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Fletcher, Campion, Bayliner eller ??? {{forumTopicSubject}}

Jeg går i overvejelserne om båden på et tidspunkt skal opgraderes til en lidt nyere model. Jeg har pt en 15 fods Fletcher med 70 HK, som vi primært bruger til at sejle lidt hyggeture i, men den skal også kunne trække en ring eller vandski. Jeg kan godt lide designet på min nuværende båd med 2 pilotsæder og en bænk bagerst og jeg tænker at båden skal være ca. 16 fod, så den er nem at smide i vandet alene. Prismæssigt tænker jeg omkring 50-60.000 kr inkl. bådtrailer.

Hvad er jeres erfaringer med de forskellige mærker og hvad havde I gået efter?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Fletcher, Campion, Bayliner eller ???
  • #1   11. apr 2019 Jeg ville kigge på en 16 fods Fletcher eller en Searay 160. Campion 485 ligger alt for tungt og dybt i vandet, synes jeg.

  • #2   11. apr 2019 Campion, ville være mit valg - og det siger jeg ikke fordi jeg har en Campion nu - men har tidligere haft en 16 fods Campion og der var massér af plads til at slænge sige, samt at kunne bevæge sig rundt osse.

  • #3   11. apr 2019 Det kunne i hvert fald sagtens være en båd magen til din, Morten, som jeg ville gå efter. Den ser rigtig fin ud. 👍

  • #4   11. apr 2019 Min er en 15 fods.
    Der er lidt mere plads i en 16'ner


  • #5   12. apr 2019 Hej Steffen det afhænger jo af hvor hurtigt du gerne vil sejle, samt hvilket behov for en båd du har.
    Jeg har den 17 fods campion du ser i min profil og det er på trods af jeg har haft utallige fletcher både.
    Hvad angår fleksibiliteten og det praktiske samt komfort mæssigt, så der ingen tvivl om at min campion er den bedste båd jeg har haft.
    Den er dejlig rummelig og utrolig sødygtig det kræver lidt større maskineri at få den frem kontra en fletcher.
    Angående håndtering så sys jeg bestemt ikke den er mere bøvlet end mine andre mindre både. Jeg kan søsætte den ene og alene på under 10min.
    Du er velkommen til at få en tur når min nye motor er monteret smiley


  • #6   12. apr 2019 hej har lige en indskydelse mærke og så videre er en ting/smagssag, en anden ting er pladsen, i de små nemt håndterbare både,jeg har haft flere forskellige gennem tiden, men min efaring er, en bowrider er langt bedre udnyttet plads mesigt og nemmere at lægge til når du skal i havn

  • #7   13. apr 2019 Er der nogen idé i at kigge uden for Danmarks grænser ved køb af ny (brugt) båd? F.eks Sverige pga den lave kurs. Og evt hvilke sites der skal søges på?

  • #8   14. apr 2019 Du får ikke noget ud af at kigge i andre lande, både er afgifts-frie og priserne er meget ens her i Euorpa.
    Du får måske et større udvalg men til de prisklasser du kigger efter så vil jeg mene der er nok af både tilslag smiley


  • #9   14. apr 2019 Er der nogen af jer der har erfaringer med Doral? Jeg kan se at de laver en 170 BR og en 185 CD som ser spændende ud?

Kommentér på:
Fletcher, Campion, Bayliner eller ???

Annonce